Jeg synes at napping/forming/skjæring av øyenbryn (på kvinner) burde vært påbudt..

tror ikke alle innser hvor mye det gjør med blikket. Vare å få ryddet litt gjør øynene større og mer våkne. Jeg føler meg sjuskete når jeg ikke napper.

valkyrien skrev:
Jeg synes folk burde slutte å være så forbanna overfladiske, og heller godta andre som de er...

sååå enig :)

Ehm.. det skjer bare ikke.. Jeg har fått dem både formet nappet og skjært. Jeg har en virvel på det ene øyebrynet. Takke meg til de jeg har. Jeg synes de er finest naturlig.

Jeg nappet mine bryn sommeren til 8klasse, som nå er 10 år siden.
Hadde det vært opp til meg så hadde jeg latt de vokse helt ut igjen, rubbel å bit, og heller bare "stussa" de  kunne tenkt meg litt tjukkere og fyldigere bryn, men desverre så var det 2-3 ganger med napping for 10 år siden, og siden har de ikke vokst ut..

Men sånne er mine nå og har vært i 10 år

Ja ha, gjelder det mannfolk å eller? Og når du først er i gang, burde vi ha hår noe som helst sted? Da burde jo voksing av mus og baller vært obligatorisk også, for ikke å snakke om rygg, romper, brystkasser, ører og napping av nesehår. Lista er lang hvis man går inn for det....

Nawroz skrev:

valkyrien skrev:
Jeg synes folk burde slutte å være så forbanna overfladiske, og heller godta andre som de er...

sååå enig :)

Jeg har ALDRI nappet eller gjort no med mine bryn.. Takler det rett og slett ikke..

Meneh..vet ikke om jeg tør å møte Labambie i neste mnd etter denne tråden 

*Musti* skrev:
Jeg har ALDRI nappet eller gjort no med mine bryn.. Takler det rett og slett ikke..

Meneh..vet ikke om jeg tør å møte Labambie i neste mnd etter denne tråden 

Hehe! Jeg kan gjøre det, helt gratis! Jeg får ofte tilbakemeldinger på at det ikke gjær så vondt når jeg gjør det. 

Mammaen_til_Marcus skrev:
Jeg synes det burde vært sånne "liker" knapper her :P

det er liker-knapp her....

For en helt tullete ting å si??? Hva med personer som faktisk har så god selvtillit at de ikke bryr seg om hvordan øynebrynene "skal" se ut.. Og hvem bestemmer hva som er "pent" ??

Labambie skrev:

Mrs Lutz skrev:

Labambie skrev:

valkyrien skrev:

Når man f.eks sitter på bussen så er man ikke noe annet enn overfladisk når man sitter å ser rundt seg. Jeg godtar folk som de er, bevares, men synes absolutt veldig mange har godt av å rydde litt opp i øyebartene. :-D

det er mange som hadde hatt godt av å kjøpe seg noen nye klær - ha på seg litt andre type klær, fixa håret, sminket seg og ikke minst slanket seg... kan ikke akkurat si det er øyenbryn som mest av alt "plager meg" om jeg skal se på de rundt meg på bussen.

Yrkessvakhet. Jeg tenker mye på hvordan andre er på håret og sminke osv... 

Hjelpes meg :p Du hadde vel lyst til å binde meg fast og reangere hele trynet mitt :p

alle? er det bare meg som føler jeg har naturlig pent forma øyenbryn? Eller er det gitt at de kan ikke være fint forma for "fine" øyenbryn finnes ikke naturlig?

jeg kan se at mange kunne trengt seg en liten opprydding, men heller ingen opprydding enn dårlig opprydding spør du meg.

Jeg får spørsmål om jeg napper, men har aldri gjort det. Så jeg ser ikke poenget at alle bør gjøre det :)

Motepoliti-wannabe?

Det er ikke noe jeg gidder å bry meg om til hverdags hvertfall. Men så går jeg stort sett uten sminke og, det er jo tydligvis helt forferdelig.

Back
Topp