Krösa Maja
Forumet er livet
Mange ganger så sliter jeg selv med å sove hvis det er litt for vamt i rommet, eller dyna er for varm så gjerne prøve å ha det kjøligere på rommet dersom det er varmt? Eventuelt bytte ut dyna med et laken.
Nå så er den tynneste dyna mi for tykk og lakenet for kaldt... Så det jeg gjør er å sove med laken over meg og et tynt teppe over der igjen... Fungerer veldig bra for meg
Hvis du har mye å tenke på og sitter og kverner dette i hodet før du legger deg kan det hjelpe å skrive det ned på en lapp eller mobilen. Spesielt hvis det er noe du må huske å gjøre dagen etterpå. Da vet du at du ikke glemmer det dagen etterpå og kan gjerne få sove raskere
Jeg må ha det varmt, får ikke sove når det er kaldt. Så jeg tar dundynen til min mann itillegg til min mens han tar teppe[emoji23]
Vet ikke hvordan det skal jeg å skrive ned for det er ikke noe som skal huskes som Kværner. Det er livet, bekymringer, hvordan få min mann til å forstå, dårlig samvittighet og opplevelser fra jeg var ung. De dukker liksom bare opp når jeg legger meg. Kan sitte i stuen uten en tanke så starter det når jeg skal sove, og mange ganger da skriver ned for har lest litt at det kan hjelpe. Men jeg synes det blir verre for da får jeg satt ord på frustrasjon og da blir det mye verre[emoji85]Jeg er kanskje litt rar?