Jeg sover ikke lenger..

Krösa Maja

Forumet er livet
Jeg begynner å bli desperat! Jeg sovner ikke før ved 5/6 tiden og står opp med unga 7.
Jeg er så trøtt, sliten, vondt i hodet osv.
Jeg er sykemeldt nå, legen har satt meg på noe tøffe medisiner. De hjelper derimot ingenting!!
Noen som har noen gode råd mot det å få søvn når kroppen nekter. Jeg er på min tredje uke med 1-2 timer søvn hver dag[emoji22]
 
Chai te av melk på kvelden, ha skikkelig utmattende sex rett før leggetid, stå opp og sett deg i sofaen 30min før du legger deg igjen om du merker at du et våken. Jeg brukte ligge og lese bok på tlf frem til øynene ikke klarte mer da jeg slet. Vær flink og aktiver blålysfilter på tlf på kveld/natt.
 
Chai te av melk på kvelden, ha skikkelig utmattende sex rett før leggetid, stå opp og sett deg i sofaen 30min før du legger deg igjen om du merker at du et våken. Jeg brukte ligge og lese bok på tlf frem til øynene ikke klarte mer da jeg slet. Vær flink og aktiver blålysfilter på tlf på kveld/natt.

Sex har veldig motsatt effekt på meg, da må jeg også stå opp igjen og bruker timesvis på å sovne igjen.
Hvordan smaker denne Te’en? God smak. Den Skal prøves. Lese på mobilen gjør jeg, men jeg sovner ikke. Er så sykt trøtt, men likevel så vil ikke kroppen sov[emoji848]
 
Sex har veldig motsatt effekt på meg, da må jeg også stå opp igjen og bruker timesvis på å sovne igjen.
Hvordan smaker denne Te’en? God smak. Den Skal prøves. Lese på mobilen gjør jeg, men jeg sovner ikke. Er så sykt trøtt, men likevel så vil ikke kroppen sov[emoji848]


Ville vært litt forsiktig med chai altså. Iallfall om du kjøper sånne teposer. Greit med koffein i.

Jeg vil vel egentlig anbefale deg å unngå alt av koffein etter Kl 14 på ettermiddagen. Kaffe, te med koffein, brus (cola) feks.
Og så må du ut og gå tur. Så langt og hardt du klarer. Varm dusj på kvelden.

Ikke greit å ha det slik.
 
Jeg begynner å bli desperat! Jeg sovner ikke før ved 5/6 tiden og står opp med unga 7.