Signerer!Den testen burde jo uansett slått ut positivt på noen og 80 i hcg? så den er sikkert defekt! x fingrene for økning i hcg til fredag da!!
Gullskatt juli12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer!Den testen burde jo uansett slått ut positivt på noen og 80 i hcg? så den er sikkert defekt! x fingrene for økning i hcg til fredag da!!
Nei har ikke testet mer etter den jeg fikk negativ igår. Har tatt strimler før og de var positive. Får håpe at hcg min på 84 ligger på mye mer på mandag når jeg skal ta ny blodprøve.å herregud så kjipt..! Men har du testa med annen test enn rfsu sin nå?
Nei har ikke testet mer etter den jeg fikk negativ igår. Har tatt strimler før og de var positive. Får håpe at hcg min på 84 ligger på mye mer på mandag når jeg skal ta ny blodprøve.
Ikke blør jeg og har alle symptomene på graviditet enda, så håpet er jo ikke ute, men jeg synes at det hun på sykehuset sa var helt hull i hodet, man kan jo ikke si slikt uten å vite med sikkerhet. Jeg satt lite pris på den kommentaren hun kom med.
Nei er tom for strimler nå, så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet til mandagveldig mange skulle ikk ejobbet i "service" yrker. Synd du ble møtt slik. Sånn skal det virkelig ikke være. Men får du tatt en strimmel og sammenlignet da?
Nei er tom for strimler nå, så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet til mandag![]()
Kjenner jeg er litt teste lei jeg nå heheja, er del like greet kanskjeHva med en digital da?