Jeg skjønner ingenting!

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Testen var nok defekt, lite å tenke på rundt det. Ellers så har jeg opplevd å ha hcg så høy at legen trodde jeg hadde tvillinger, men allikevel miste spira. Prøver å si at hcg-verdien betyr null og nix. Det er stigningen som minst skal dobles annenhver dag som gjelder! Verdien er både individuell og ulik fra sv.skap til sv.skap. Håper du klarer å roe ned litt, og masse LYKKE TIL!

Da snakket jeg med sykehuset igjen. Jeg får ikke lov til å ta ny prøve før på MANDAG!!! Da visste de sikkert om jeg mistet det! Jeg spurte da hva i alle dager hun snakket om for jeg blør jo ikke engang! Snakk om å ta fra meg motet.

å herregud så kjipt..! Men har du testa med annen test enn rfsu sin nå?

å herregud så kjipt..! Men har du testa med annen test enn rfsu sin nå?
Nei har ikke testet mer etter den jeg fikk negativ igår. Har tatt strimler før og de var positive. Får håpe at hcg min på 84 ligger på mye mer på mandag når jeg skal ta ny blodprøve.
Ikke blør jeg og har alle symptomene på graviditet enda, så håpet er jo ikke ute, men jeg synes at det hun på sykehuset sa var helt hull i hodet, man kan jo ikke si slikt uten å vite med sikkerhet. Jeg satt lite pris på den kommentaren hun kom med.

Nei har ikke testet mer etter den jeg fikk negativ igår. Har tatt strimler før og de var positive. Får håpe at hcg min på 84 ligger på mye mer på mandag når jeg skal ta ny blodprøve.
Ikke blør jeg og har alle symptomene på graviditet enda, så håpet er jo ikke ute, men jeg synes at det hun på sykehuset sa var helt hull i hodet, man kan jo ikke si slikt uten å vite med sikkerhet. Jeg satt lite pris på den kommentaren hun kom med.

veldig mange skulle ikk ejobbet i "service" yrker. Synd du ble møtt slik. Sånn skal det virkelig ikke være. Men får du tatt en strimmel og sammenlignet da?

veldig mange skulle ikk ejobbet i "service" yrker. Synd du ble møtt slik. Sånn skal det virkelig ikke være. Men får du tatt en strimmel og sammenlignet da?
Nei er tom for strimler nå, så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet til mandag :)

ja, er del like greet kanskje :) Hva med en digital da?
Kjenner jeg er litt teste lei jeg nå hehe :) Så nå skal jeg bare nyte helgen og julebordet i Trysil til helgen og glemme alt for en liten stund. Mandag er dagen hvor jeg får vite hvordan det går uansett :)

Back
Topp