Jeg skjønner ingenting!

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Tok en test idag på gøy å den var NEGATIV!!! Var på UL på mandag og da så hun at det var noe der. Ikke har jeg begynt å blø heller.
Noen som har opplevd det samme?
For at Hcg skal forsvinne så må vel fosteret ha kommet ut fra kroppen vel?
Dette var en kjip start på dagen :(

<3 kan ikke si noe som kan hjelpe men sender en klem <3

Det var jo veldig rart! Skal jo ta en stund før hcg evt er helt ute av kroppen.
Kan jo være som Evangeline<3 sier at testen var defekt, så ville nok tatt en ny.
Eller blodprøver vil jo gi gode svar :)
Håper at spiren fortsatt sitter <3

Så rart, skjønner du blir bekymret. Men ta en test til og se...Hvor mange uker er du?

Gullskatt juli12:)

Nå har jeg vært innom sykehuset på vei til jobb og tok en hcg prøve der. Får svar om noen timer. Noe sikrere enn en blodprøve kan jeg ikke få.

Er nå 5+3 i følge mens tremin.

Blir dette min 6 spontanabort så blir jeg veldig lei meg :(

Nå har jeg vært innom sykehuset på vei til jobb og tok en hcg prøve der. Får svar om noen timer. Noe sikrere enn en blodprøve kan jeg ikke få.

Huff, det håper jeg for all del du slipper å oppleve:( Håper det bare var testen det var noe galt med og at du har fine hcg verdier :)

Gullskatt juli12:)

Kryssar fingrane for deg! Veldig rart hvis all hcg er vekke uten blødning eller noko..

Uff.. :(
Håper virkelig at alt er i orden!
Krysser fingrene for deg <3

Rfsu sin?
Har hørt at den kan både vise falsk negativ og positiv. Håper at den du tok var en tulletest jeg :)

Har bare tatt Rfsu sin 1 gang og det var idag. De andre jeg hat tatt er strimler fra billigtester :)

Da fikk jeg svar... HCG lå på 84. Utrolig lavt synes jeg. I følge hcg listen så skal man ligge mellom 80-3000 i uke 5. Skal ta en blodprøve på Fredag. Noen som vet om hcg her?

Har bare tatt Rfsu sin 1 gang og det var idag. De andre jeg hat tatt er strimler fra billigtester :)

Du er nr 3 jeg hører som har fått negativ med rfsu sin etter positiv med noe annet. Ikke ta sorgene på forskudd :) men fint å være forberedt på begge deler og. *klem*

Jeg har tatt hcg prøver
4+6 = 390
5+2= ca 1400
5+5= ca 3300
Kanskje du ikke er så langt på vei som du trodde?
Når testet du positivt første gang?

Jeg har tatt hcg prøver
4+6 = 390
5+2= ca 1400
5+5= ca 3300
Kanskje du ikke er så langt på vei som du trodde?
Når testet du positivt første gang?
Jeg testet positivt for 9 dager siden. Det går nok rett vest dette tenker jeg :(

rfsu sin ga meg negativt enda jeg var gravid. Men synes hcg lå litt lavt? Du kan jo være som meg, en som er litt "treg i starten"? Da jeg var 4 uker på vei sist, så kunne de ikke en gang se det på UL. Ikke ta sorrgen på forskudd. Men prøv å tenk positivt. Lykke til!

Den testen burde jo uansett slått ut positivt på noen og 80 i hcg? så den er sikkert defekt! x fingrene for økning i hcg til fredag da!!

Back
Topp