Jeg må skryte!!

Så flink!!! :D

Sendt fra min Samsung
 
Så bra! Skjønner godt dere er lettet hvor hver ny ting han klarer;)
 
Så flink han er :)
 
Takk, det var på tide;)
Tja, de barna er i forskjellig utviklingstrinn da :)
Her slipper hun jo ser, ei her inne har jo en sønn som går og flere her inne har fortsatt babyer som ikke krabber :p
 
Tja, de barna er i forskjellig utviklingstrinn da :)
Her slipper hun jo ser, ei her inne har jo en sønn som går og flere her inne har fortsatt babyer som ikke krabber :p
Ja, det er stor forskjell på dem...og alt er like normalt!:D
 
I vår situasjon er det faktisk godt å høre!:D
At han er tidligere ute enn andre junibarn med enkelte ting tyder jo bare på at han er frisk som en fisk!
Tipper frøkna di kommer etter i en superfart når hun leser dette:p

Beklager at jeg spør, men tror det er noe jeg ikke har fått med meg.. :rolleyes: Men hva mener du med "vår situasjon" ?
 
Beklager at jeg spør, men tror det er noe jeg ikke har fått med meg.. :rolleyes: Men hva mener du med "vår situasjon" ?
Lillegutt hadde jo en dramatisk start på livet..:)
Krisesnitt 5 uker før termin pga morkaken løsnet. Han var uten oksygen lenge før de fikk dratt ham ut og mistet mye blod. Pga dette er det en stor fare for at han har pådratt seg en hjerneskade..:(
Hvordan det vil gå vet vi ikke...må bare følge med om han utvikler seg som han skal framover..:)
Så derfor er mor sååå glad når han klarer å lære seg slike "normale" ting!!:D
 
Dere er såå smarte!!:D
Skal begynne å trene på dette vi også..:p
:p

heldigvis er vi ikke så spesielle :p
her får de ta det i sitt tempo. Men jeg tror nok storebror kommer til å lese før skolestart, for han kan masse bokstaver allerede, kan alfabetet (stort sett), og han kan skrive et ord hvis vi staver det for ham. Så blir spennende å se hvor fort det går. Men alt er tatt i hans tempo ;)
men vi synes det er viktigere å ha ro og konsentrasjon i kroppen enn det å være bajas ;)
 
Back
Topp