Jeg må skryte!!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Min lille latsabb kom seg opp på alle 4 igår! :cool05
Dette betyr så mye for oss...hver eneste framskritt i utviklingen er en seier!:D
Er sååå glad!!! :gen014
 
Ååååh så braa:D det er jo stort!!! Han utvikler seg jo akkurat slik han skal<3
 
Åååå, så bra!! Da er han tidligere ute enn mi frøken ;)
I vår situasjon er det faktisk godt å høre!:D
At han er tidligere ute enn andre junibarn med enkelte ting tyder jo bare på at han er frisk som en fisk!
Tipper frøkna di kommer etter i en superfart når hun leser dette:p
 
å så bra :) dit har ikke mi kommet enda :) hu var tidlig ute med å snu seg og lignene, men nå tror je hu har begynt å ta livet med ro. :p kommer seg vel dit a vil med å dra seg fram :p
 
Weee :) Gratulerer!
 
I vår situasjon er det faktisk godt å høre!:D
At han er tidligere ute enn andre junibarn med enkelte ting tyder jo bare på at han er frisk som en fisk!
Tipper frøkna di kommer etter i en superfart når hun leser dette:p
Når hun leser faktisk :p *imponert* ;-)
 
å så bra :) dit har ikke mi kommet enda :) hu var tidlig ute med å snu seg og lignene, men nå tror je hu har begynt å ta livet med ro. :p kommer seg vel dit a vil med å dra seg fram :p
Og her skjedde det over natten..:p Hadde aldri trodd han skulle være klar for det ennå, men så feil kan man ta..;)
 
Å, skjønner godt at slik framgang er noe dere setter ekstra pris på og blir glade for. Han er en tøffing han karen din!!:) Min er også opp på alle 4 nå, spesielt når han er oppi sofaen av en eller annen grunn. Tror han får bedre tak det;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Å, skjønner godt at slik framgang er noe dere setter ekstra pris på og blir glade for. Han er en tøffing han karen din!!:) Min er også opp på alle 4 nå, spesielt når han er oppi sofaen av en eller annen grunn. Tror han får bedre tak det;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, han er tøff!:D Sofaen gir nok bra tak, ja...må prøve min oppi der etterpå;)
 
Back
Topp