litt-anonym
Forelsket i forumet
jeg tenker om man har mulighet til å sitte med 2,5 i lån alene(som man ikke har tatt opp enda men banken sier ja til), så har man råd til andre ting og..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg tenker om man har mulighet til å sitte med 2,5 i lån alene(som man ikke har tatt opp enda men banken sier ja til), så har man råd til andre ting og..litt-anonym skrev:
Ble oppdatert av snill frøken strøken, så nå forstår jeg litt mer. En ting er jo å ha dårlige prioriteringer, enhvers rett til å spise suppe fordi en vil ha andenebb og matchende føtter liksom. Men å prøve å tigge seg til stemmer/ferie fordi en har så "dårlig råd"...mnjæææ...lite imponert, men ikke direkte sjokkert.
AnaBanana skrev:Ble oppdatert av snill frøken strøken, så nå forstår jeg litt mer. En ting er jo å ha dårlige prioriteringer, enhvers rett til å spise suppe fordi en vil ha andenebb og matchende føtter liksom. Men å prøve å tigge seg til stemmer/ferie fordi en har så "dårlig råd"...mnjæææ...lite imponert, men ikke direkte sjokkert.
*lykkeligst* skrev:
AnaBanana skrev:Ble oppdatert av snill frøken strøken, så nå forstår jeg litt mer. En ting er jo å ha dårlige prioriteringer, enhvers rett til å spise suppe fordi en vil ha andenebb og matchende føtter liksom. Men å prøve å tigge seg til stemmer/ferie fordi en har så "dårlig råd"...mnjæææ...lite imponert, men ikke direkte sjokkert.
Fint noen fikk oppdatert deg. Hvorfor funker ikke PM'en min!Men jeg er heller ikke sjokkert, men irritert. Hvorfor gidder folk å drive på sånn da? Møkkakonkuranse hele greiene.
Har vel funnet ut av at det er sympatistemmer som gjør susen, nei jeg vet ikke. Noen ville solgt mora si for en sydentur, helt skummelt...
Men er ikke første gang det dukker opp triste historier på babyverden, som viser seg å bare være løgn/overdrivelser for å få litt penger og stæsj. Eller gjøre seg til svindler for hemmeligvenn gaver-
Så nå snakker dere plutselig om noen på babyverden, eller var det noen på en blogg dere ikke husker navnet på, eller hva var det som skjedde?IsThaBeth skrev:
Jeg har jo ikke lest mer enn det som står her, men skjønner vel kanskje greia likevel. Jeg syns såklart det er trist i den enden, men også litt trist i den motsatte enden der troen er at livet handler om å være en altoppofrende mor. Jeg syns kanskje sistnevnte er mer interessant, ettersom førstnevnte er så åpenbar problematiskJuliette skrev:
Håper hun blir fornøyd med mange treff på bloggen
![]()
Hun ene jeg jobber med tjener godt og det gjør hennes mann også, GODT over gjennomsnittet. Når vi på jobbet skal finne på noe, har hun ikke råd...Jonahha skrev:
Ved andre anledninger forteller hun om spisebordet hun har lyst på til mangfoldige tusen og nye stoler som de "ikke har råd til", men bestiller etter en liten stund. Hun kjøper bare klær i dyre butikker. Har 2 små barn som får Bergans jakker og diverse andre merkes klær. Kjenner jeg blir irritert av snakket om at de aldri har råd, da alt de kjøper er bare dyre ting.