Jeg irriterrer meg litt over...

Jonahha skrev:
Hun ene jeg jobber med tjener godt og det gjør hennes mann også, GODT over gjennomsnittet. Når vi på jobbet skal finne på noe, har hun ikke råd... 
Ved andre anledninger forteller hun om spisebordet hun har lyst på til mangfoldige tusen og nye stoler som de "ikke har råd til", men bestiller etter en liten stund. Hun kjøper bare klær i dyre butikker. Har 2 små barn som får Bergans jakker og diverse andre merkes klær. Kjenner jeg blir irritert av snakket om at de aldri har råd, da alt de kjøper er bare dyre ting. 

Hva i all verden har dette med saken i tråden å gjøre (som i og for seg er idiotisk nok)?

så kjekt at dere tok dere tid til å lese å kritisere bloggen , men ikke å stemme :)
Å viss dere ikke var klar over det så er alle summene på budsjette redusert med ett par hundrelapper (i forhold til hva som er anbefalt busjett) så ja jeg sparer hver måned for å få råd til å kjøpe meg en plass å bu. Leppene hadde jeg spart i lang tid til (men nå som det var 20% fant jeg ut at jeg kunne SPARE der også)

Labambie skrev:
Ja, vi er blitt et samfunn bestående av en gjeng selvrealiserende sytepaver. Det som for endel år tilbake var "så lenge barna har det bra, så har jeg det bra" har blitt til "så lenge jeg har det bra, har barna det bra". Det sier alt for min del. Sier ikke at man skal la seg selv gå til grunne selvom man har fått barn, men barna bør og skal være førstepri i livet, resten av livet. MIN mening.

God sagt!  enig med du!

Sign 

*FruM* skrev:
Som jeg skulle sagt det sjæl! :O Skulle kommentere det... Ehm, men turte ikke :P

Sign 

*FruM* skrev:
Som jeg skulle sagt det sjæl! :O Skulle kommentere det... Ehm, men turte ikke :P

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

Sign 

*FruM* skrev:

tror vi har fått med oss poenget nå Thep1

Back
Topp