Jeg havnet visst her plutselig

Gratulerer! Og lykke til på intervju!
Jeg var også midt i jobbsøking, men har fast jobb (som jeg hater mer for hver dag nå :( ). Tror jeg skal holde ut her lengst mulig dersom deiis første ukene går bra. Bare en måneds tid til til ferie, og jeg regner med å bli delvis sykemeldt etterhvert, har slitt veldig med bekkenet i de andre graviditetene og slipper vel ikke unna denne gangen heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper det går greit da, og gratulerer så mye med spire :)

Jeg har selv vikariat ut september på kontor, og det er meningen at jeg skal gå tilbake i fast stilling på butikken igjen fra 1 oktober... men det er en veldig tung jobb så vet ikke.. vil ikke si noe her som jeg er vikar siden jeg tror at jeg kan få forlenget vikariatet.. vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette her :/

Kanskje greit å bare vente med å si noe. Du må ikke si det før tre mnd før permisjonsstart. Og om du blir sykemeldt noe av tiden, så står det ikke på arbeidsgivers del hvorfor du er sykemeldt. Kanskje trenger du sykemelding eller tilrettelegging hvis du skal tilbake til butikk, men heldigvis har gravide ganske gode rettigheter når man har jobb.

Jeg venter i spenning på svar i morgen om jeg får jobb.

Gratulerer! Og lykke til på intervju!
Jeg var også midt i jobbsøking, men har fast jobb (som jeg hater mer for hver dag nå :( ). Tror jeg skal holde ut her lengst mulig dersom deiis første ukene går bra. Bare en måneds tid til til ferie, og jeg regner med å bli delvis sykemeldt etterhvert, har slitt veldig med bekkenet i de andre graviditetene og slipper vel ikke unna denne gangen heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjipt å ikke trives med jobben, man bruker jo mye tid der. Lykke til med søking!

Det gikk helt greit. Det er et svangerskapsvikariat, og sjefen der sa at alle som hadde hatt den jobben hadde vært gravide eller blitt gravide. Han sa han skulle bytte stol på det kontoret, for det måtte være noe med den eller rommet.. Det kan jo bli interessant å komme der å fortelle om svangerskapet etter hvert..
Hehe :) håper du fekk jobben:)

Back
Topp