Jeg havnet visst her plutselig

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Hei,

Oppdaget nettopp at vi venter nr 3.. Også jeg som driver med jobbsøking fordi vikariatet mitt har gått ut. Ikke helt planlagt. Flere som søker jobb nå?

Jeg har et intervju i morgen, så den må jeg visst bare få. Jeg har vært dårlig begge de andre svangerskapene. Gruer meg nå kjenner jeg!!

Gratulerer så mye. Håper du slipper å være dårlig denne gangen da! :) Og lykke til på intervju

Jeg starta i ny jobb igår og ble ekstremt dårlig forje svangerskap... Så gleder meg ikke nei....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Jeg er ikke i helt samme situasjon som deg, men lignende. Har vikariat en stund til, men har mulighet for fast etter hvert. Frykter muligheten for fast er minimal nå som jeg er gravid, men det er verdt det! Lykke til med intervjuet!:)

Gratulerer med spire og lykke til på jobbintervju :)

-iPhone appen-

Eg er vikar og får snart beskjed om eg får videre vikariat et år til og om de får denne beskjeden så kan eg glemme det hehd

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye med nr 3 og lykke til med intervjuet.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! Håper intervjuet går bra:)

Fra mobil.

GRatulerer! :) Håper intervjuet går bra og at du får jobben! Er uten jobb selv, så vet ikke helt hvordan vi skal løse det.. Er umulig å få seg jobb i denne byen :/

Eg er vikar og får snart beskjed om eg får videre vikariat et år til og om de får denne beskjeden så kan eg glemme det hehd

Lykke til! Ikke si noe om det! De har ikke krav om å få vite det så tidlig i svangerskapet.

GRatulerer! :) Håper intervjuet går bra og at du får jobben! Er uten jobb selv, så vet ikke helt hvordan vi skal løse det.. Er umulig å få seg jobb i denne byen :/

Håper det ordner seg for deg! Det er egentlig lurt å ta hvilken som helst jobb så du får permisjon. Har du dagpenger? Det har jeg, og det gir rett til permisjon, men lønna blir jo litt vel liten da.

Håper det ordner seg for deg! Det er egentlig lurt å ta hvilken som helst jobb så du får permisjon. Har du dagpenger? Det har jeg, og det gir rett til permisjon, men lønna blir jo litt vel liten da.

Har ikke dagpenger nå, nei.. Er i karantenetid fordi jeg sa opp jobben selv. Hadde ikke planlagt å bli gravid allerede nå, men man kan ikke styre alt. Regner med det ordner seg etterhvert :) Det gjør det somregel.. Lykke til på intervju imorgen! :D

Lykke til! Ikke si noe om det! De har ikke krav om å få vite det så tidlig i svangerskapet.
Når tid er siste frist og si det?

3 mnd før du skal ut i permisjon, så du har god tid på deg :) Tviler på at det kan holdes skjut så lenge, da ;)

Fra mobil.
Magen kom i uke 14 hos meg så tviler på det ja:)

Håper intervjuet i dag gjekk bra:)

Det gikk helt greit. Det er et svangerskapsvikariat, og sjefen der sa at alle som hadde hatt den jobben hadde vært gravide eller blitt gravide. Han sa han skulle bytte stol på det kontoret, for det måtte være noe med den eller rommet.. Det kan jo bli interessant å komme der å fortelle om svangerskapet etter hvert..

Håper det går greit da, og gratulerer så mye med spire :)

Jeg har selv vikariat ut september på kontor, og det er meningen at jeg skal gå tilbake i fast stilling på butikken igjen fra 1 oktober... men det er en veldig tung jobb så vet ikke.. vil ikke si noe her som jeg er vikar siden jeg tror at jeg kan få forlenget vikariatet.. vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette her :/

Back
Topp