Jeg har testet...*oppdatert *4*

Jøss... [8|] Mye rart som skjer i kroppen og i hodet ditt nå kan jeg tenke meg. Positiv test, men blødning.. uff! Ring og hør du, tror det er best [;)] Klem fra meg
 
Uff vennen så grusomt,,,
blør du MYE da eller?? håper det er en uskyldig blødning, som mange har i begynnelsen av sv.skapet...
håper og ber på mine knær at det ikke er over altså[:(]

stor klem fra meg
 
gravid, men blør, ikke noe gøy nei.
kontakt en lege, kanskje du bør måle hcg verdiene.
håpe virkelig det går bra at spiren klorer seg fast
 
ORIGINAL: *ZimileMamma*

*KLEMMEPÅ* [:(]

Krysser alt for at det går bra!!!
 
Hvordan går det med deg?
 
ORIGINAL: GunnElin

har du snakket me legen?
Sender over god klem.


Kjæresten min ringte St.Olavs i dag. De sa at vi skulle se an situasjonen til mandag?[&o]Jeg syns at de kunne tatt blodprøve av meg i det minste,og eventuelt igjen på mandag..
Får vell bare sitte her i helga da,teste igjen på søndag. Og HVIS den er positiv da,da må de ihvertfall gjøre noe?
Har uannsett fått time hos legen min på mandag...

Jeg blør mye mer enn i går,men ikke så mye som en vanlig mensen (men jeg blør MYE når jeg har mensen da..)

[:(][:(]
 
Synes det er ille at du må vente helt til mandag. Synes virkelig de kunne tatt en blodprøve av deg idag.
Jeg håper og krysser alt som krysses kan for dere vennen min.
 
Krysser fortsatt alt jeg har for deg. Håper det er en uskyldig blødning som mange har i løpet av svangerskapet. Synd du må vente helt til mandag for å få mer svar. Tenker på deg![:)]
 
Hmmmm, teit at de ikke kunne tatt en blodprøve i dag og så en på mandag sånn at de kunne sett an da. Jo fortere man får rede på hva som skjer i en sånn situasjon jo bedre. Husker når jeg hadde sa på første søskenforsøket så kunne de ta meg inn på torsdagen og ta bl.prøve da. Og så fikset ho en prøve jeg kunne ta på lørdagen på sykehuset (var hos legen min) sånn at ho hadde svar til meg på mandag. Var jo stengt på sykehuset på lørdagen egentlig, men ho ordnet det ho.

Fortsetter å krysse på at testene fortsetter å vise positivt framover!!
 
Jeg syns det er idiotisk av sykehuset å ikke ta blodprøve.. Hadde vært mye bedre å tatt første prøve i dag og neste på søndag/mandag..

Usj,bare gråter jeg[:(][:(]
 
ORIGINAL: ..Lykke..

Jeg syns det er idiotisk av sykehuset å ikke ta blodprøve.. Hadde vært mye bedre å tatt første prøve i dag og neste på søndag/mandag..

Usj,bare gråter jeg[:(][:(]


Så enig med deg vennen. Huff, føler sånn med deg. [:(][:(][:(] Klemmer i fleng.
 
ORIGINAL: *Bobbo*

Synes det er ille at du må vente helt til mandag. Synes virkelig de kunne tatt en blodprøve av deg idag.
Jeg håper og krysser alt som krysses kan for dere vennen min.



sign denne. Håpar du er gravid tross blødning for eg veit kossen det ein er å oppleve ein kjemisk graviditet. Ikkje noko moro det nei. [&o] Kryssar fingrane for deg! [:)]
 
ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: *Bobbo*

Synes det er ille at du må vente helt til mandag. Synes virkelig de kunne tatt en blodprøve av deg idag.
Jeg håper og krysser alt som krysses kan for dere vennen min.



sign denne. Håpar du er gravid tross blødning for eg veit kossen det ein er å oppleve ein kjemisk graviditet. Ikkje noko moro det nei. [&o] Kryssar fingrane for deg! [:)]


sign.

Håper virkelig du er gravid!
 
Uff.... Føler virkelig med deg altså..
Håper det bare er en dum uskyldig blødning..
Sender deg en stor stor klem!!
 
føler sånn me deg, vet akkurat kossen du har det[:(][:(][:(][:(][:(]
kossen e d me blødningene i dag snuppa????

mange klemmer til deg fra meg!!!
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

føler sånn me deg, vet akkurat kossen du har det[:(][:(][:(][:(][:(]
kossen e d me blødningene i dag snuppa????

mange klemmer til deg fra meg!!!


Blør fremdeles, som en vanlig mens.
Svaaaaak positiv test i dag,men dog svakere enn torsdagens test (som var av samme merke)

[:(][:(]
 
ORIGINAL: ..Lykke..

ORIGINAL: VilSåGjerne

føler sånn me deg, vet akkurat kossen du har det[:(][:(][:(][:(][:(]
kossen e d me blødningene i dag snuppa????

mange klemmer til deg fra meg!!!


Blør fremdeles, som en vanlig mens.
Svaaaaak positiv test i dag,men dog svakere enn torsdagens test (som var av samme merke)

[:(][:(]



dette var trist å høre[:(][:(][:(][:(][:(] hadde sånn troen.....

kjempe stor klem til deg vennen.....
 
Uff.... Vil ikke lese dette...
Liker virkelig ikke....
Stoooor klem sendes din vei!!
 
Back
Topp