Jeg har testet...*oppdatert *4*

ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: ..Lykke..


Hihi,det har fremdeles ikke gått opp for meg[8D]
Men dere ser strekene liksom?[:-]

Strekene er tydelige som bare det [:D][:D][:D] På alle tre. [;)]
 
ORIGINAL: hegemw

kjøp en digital så får du svaret svart på hvitt :)


Har digital,skal ta den på fredag[8D]Den er så skummel siden den viser "ikke gravid" og "gravid"[:D]Så jeg sparer den til test datoen[8D]
 
Jeg ser strekene vennen. [:)][:)][:)] Du er gravid, jippi.
 
ja like greit å vente til da, men tror nok den lyser gravid mot deg altså :)
spennende å følge med dette
 
WOW! Så spennandes Lykke!! Er jo fremdeles eit par dagar til den egentlige testdagen, men syns dette er lovende eg!![:D]
Krysser fingre og tær for at testen berre blir STERKARE og STERKARE! Dette fortjener du!!

Klem[:D]
 
ORIGINAL: ..Lykke..

ORIGINAL: hegemw

kjøp en digital så får du svaret svart på hvitt :)


Har digital,skal ta den på fredag[8D]Den er så skummel siden den viser "ikke gravid" og "gravid"[:D]Så jeg sparer den til test datoen[8D]


Hehe, nett så meg det! Vågde ikkje ta den før sjølve testdagen, og hadde hjerta i halsen mens eg venta på svaret!
Tok ikkje lange tida før den viste gravid, men dei få sekunda føltes ut som minutter der og da[:D]

Lykke til med testing på fredag! [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: ..Lykke..

ORIGINAL: hegemw

kjøp en digital så får du svaret svart på hvitt :)


Har digital,skal ta den på fredag[8D]Den er så skummel siden den viser "ikke gravid" og "gravid"[:D]Så jeg sparer den til test datoen[8D]


Hehe, nett så meg det! Vågde ikkje ta den før sjølve testdagen, og hadde hjerta i halsen mens eg venta på svaret!
Tok ikkje lange tida før den viste gravid, men dei få sekunda føltes ut som minutter der og da[:D]

Lykke til med testing på fredag! [:D][:D][:D]


Takk[:D]
Dagens test var sterkere enn i går, så jeg tror dette går rette veien[:D][:D]
Ikke si noe til kjente da [Miss][;)]Jeg vil holde det hemmelig frem til uke 12[:)]
 
ORIGINAL: ..Lykke..
Takk[:D]
Dagens test var sterkere enn i går, så jeg tror dette går rette veien[:D][:D]
Ikke si noe til kjente da [Miss][;)]Jeg vil holde det hemmelig frem til uke 12[:)]

Hurra for sterkere test.
Dette går veien ..lykke.. [:D][:D]
 
ORIGINAL: snuppis!

Du er nok gravid [:D]
 
ORIGINAL: ..Lykke..

Takk[:D]
Dagens test var sterkere enn i går, så jeg tror dette går rette veien[:D][:D]
Ikke si noe til kjente da [Miss][;)]Jeg vil holde det hemmelig frem til uke 12[:)]


Hurraaaa for sterkare test[:D][:D] skal ikkje sei da til noken veit du!![:D][:D]
 
ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: ..Lykke..

Takk[:D]
Dagens test var sterkere enn i går, så jeg tror dette går rette veien[:D][:D]
Ikke si noe til kjente da [Miss][;)]Jeg vil holde det hemmelig frem til uke 12[:)]


Hurraaaa for sterkare test[:D][:D] skal ikkje sei da til noken veit du!![:D][:D]


Takk[:D]Ryktene fyker så fort på sånne plasser[8D][:)]
 
Friskt blod på papiret sammen med masse crinone rester[:(][:(][:(]
Det var den gleden[:(]
 
Det behøver ikke å bety at det ikke går bra! Testene dine var jo helt klart positive, og husk at man kan få småblødninger av Crinonen. Krysser og håper for deg, at du skal få gå løpet ut!!
 
Tror ikke løpet er kjørt jeg da alle testene kunne vise streker som jeg så klart å tydelig.
Kan du ikke måle hcg hos lege?
 
ORIGINAL: IVFProver84

Tror ikke løpet er kjørt jeg da alle testene kunne vise streker som jeg så klart å tydelig.
Kan du ikke måle hcg hos lege?
 
ORIGINAL: Chuma

Det behøver ikke å bety at det ikke går bra! Testene dine var jo helt klart positive, og husk at man kan få småblødninger av Crinonen. Krysser og håper for deg, at du skal få gå løpet ut!!


håper det bare er blødninger pga av crinonen, håpe det stopper opp og at det likevel kan bli en pos test imorra
 
ORIGINAL: hegemw

ORIGINAL: Chuma

Det behøver ikke å bety at det ikke går bra! Testene dine var jo helt klart positive, og husk at man kan få småblødninger av Crinonen. Krysser og håper for deg, at du skal få gå løpet ut!!


håper det bare er blødninger pga av crinonen, håpe det stopper opp og at det likevel kan bli en pos test imorra



krysser alt eg har for deg!!!
 
Off skjønner at du blir redd. Men du, ta hcg prøve hos legen. Da får du det mer sikkert! Man kan uansett få friske blødninger og fremdeles forbli gravid. Har du vondt? Som i VONDT??? Jeg krysser fingrene for at dette ikke er noe å bekymre seg over!!!

STOOOOOOOOOOR klem!!!
 
ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: hegemw

ORIGINAL: Chuma

Det behøver ikke å bety at det ikke går bra! Testene dine var jo helt klart positive, og husk at man kan få småblødninger av Crinonen. Krysser og håper for deg, at du skal få gå løpet ut!!



Sender en god klem

håper det bare er blødninger pga av crinonen, håpe det stopper opp og at det likevel kan bli en pos test imorra



krysser alt eg har for deg!!!
Sign
 
Back
Topp