Jeg har sååå lyst på salami!!!

Lag pizza eller stek ostesmørbrød i ovnen, og legg salamien oppå osten :) eller stek egg, salami og ha ost på toppen, og ha på brødskive. Deilig smørbrød.

Jeg har veldig lyst på alkohol :p Og jeg drikker ikke til vanlig engang :p

Brie! Jeg har så utrolig lyst på brie! Sto og holdt den i handa og kikket på den i butikken i dag, men fant ut at det ikke var verdt det :P

Nam :( stod foran salamihylla i butikken i flere minutter i går og bare stirret på all salamien...

Hehe, jeg har sett lengselsfullt etter øl-pølsene nå i ferien, får kose oss ekstra når det er over :)

Sniker fra september. Det er mye diskusjon rundt det med om gravide kan spise salami. Jeg spiser salami som er norsk, godt innafor holdbarhet og fra nyåpnede pakke :)

Det får være ditt valg, men synes det er synd at du ikke kan la være i 10 mnd for babyen sin skyld... Går stort sett bra, men vondt når det ikke gjør det...

Ei venninne kontaktet gilde, og de går god for at salamien dems er trygg. Spis salami om du vil, å ikke la folk dømme deg for det!

Det dummeste jeg hører er folk som ikke klarer å respektere at folk tar forskjellige valg ;)

Back
Topp