Jeg har ett interiørproblem!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Kremt... syns faktisk du har en grei størrelse på vindfang altså... og at det ikke så så gale ut.... Jeg er desverre lens fordi jeg syns det var ryddig [8D]

Så ikke så gale ut!!?!?!??!?!!? Nå pakker du inn ting tjukka! [>:] Det er STYGT og ROTETE!! (Litt ryddigere på de nederste bildene da! [8D])

Men jeg vil ha det KOSELIG!

Vil ha nye vegger, nytt tak, og noe annet! Skoskap, kommode, ett eller annet som ikke tar stor plass!!! Og dør der! [8D][:D]

ORIGINAL: Anis

Har et par ideèr, men kan det vente til i morgen? Er så dårlig, vil i seng[&o]

natta snuppa! [&o][:)]

Hahah pakker overhodet ikke inn,.. men jeg har kanskje bare aldri sett ett "koselig" vindfang.... det er sånn e vindfang skal se ut for min del... enkelt, lyst, med plass til yttertøy og sko - intet annet...[8|] Er sånn mitt nyopppussede vindfang kommer til å se ut når det er ferdig[8|][8D]

Hahah pakker overhodet ikke inn,.. men jeg har kanskje bare aldri sett ett "koselig" vindfang.... det er sånn e vindfang skal se ut for min del... enkelt, lyst, med plass til yttertøy og sko - intet annet...[8|] Er sånn mitt nyopppussede vindfang kommer til å se ut når det er ferdig[8|][8D]

Jooa.... du har sett bedre! [;)] Det skal liksom si "velkommen hit til oss" i en vindfang!!! [:D] Nå sier det mer;" tja, ok da, du kan til nøds få komme hit"[;)]

Vi har 6 (!!) skoskap som vippes ut i gangen (sto her når vi flyttet inn) og allikevel har vi sko i omtrent alle skap[:D][:D] Men skoskapene er geniale! Lite pene, men geniale! Ingen sko på gulvet! MEN jeg har innsett at JEG må putte de oppi for å holde det sånn[:D] Sånn  er det bare[:D]

ORIGINAL: Vand

Jooa.... du har sett bedre! [;)] Det skal liksom si "velkommen hit til oss" i en vindfang!!! [:D] Nå sier det mer;" tja, ok da, du kan til nøds få komme hit"[;)]

*risterpåhodet,bekymretforatvandentiltjukkasinikkekommertilåfølesegvelkommenhjemmehosmeg*[8|]

Herregud med sko[:o][:o][:D]
Jeg synes gangen din var fin jeg da, mye større en min.
Jeg hadde nok tatt vekk den skohylla og satt to skoskap der den står nå.
Så hadde det kanskje vært en idè med sånne inne i skapet?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60037538
Ikke akkuratt sånne jeg mener da, men de ligner. Sånne som står i skapet, holder orden på skoene..ikea har de[:)]

vi harei sånn expedit ( er d det de heter de stoooore hyllene fra ikea... sånn firkante hyllesak??) stående i boden, som er gjennomen dør fra gangen... så der inne har vi sko, paraplyer, skjerf, huer i esker.... alle skoa står oppstilit i hyllene... oppå ligger bæremeis og ytterklærne til marcus... på andre veggen henger alle jakkene våre...

så i gangen, lyst å fint... eit speil, noen bilder... en benk, med oppbevaring under... og en knaggrekke til gjester.... :) fint å ryddig...[:D] kan ta bilder senere... [;)][:D]

jeg har googlet sko oppbevaring og det finnes mange fine løsninger,
MEN jeg kan ikke hjelpe deg med at de andre ikke følger systemet da!

ORIGINAL: snublefot08

Vi har 6 (!!) skoskap som vippes ut i gangen (sto her når vi flyttet inn) og allikevel har vi sko i omtrent alle skap[:D][:D] Men skoskapene er geniale! Lite pene, men geniale! Ingen sko på gulvet! MEN jeg har innsett at JEG må putte de oppi for å holde det sånn[:D] Sånn  er det bare[:D]

BILDER TAKK!! Jeg bare MÅ se hvordan det ser ut med SEKS skoskap! [:D][:D][:D]

Ja, det er akkurat det med at det kun er ÈN person (moi) som rydder skoene.....[:'(][:'(]

Anis; jeg tror ikke jeg vil ta bort den hylla (selv om det faktisk var en veldig god ide!!!!), fordi da blir skoene vi bruker stående på gulvet..... Og jeg ser jo min "shortcoming", jeg klarer ikke å holde gangen heelt skofri! [;)]

Men jeg SKAL kaste noen sko i det skjulte, og så må jeg kjøpe flere skoskap! [;)]

Dytter opp så dere får se den gamle stygge gangen min før dere får se den fine nye gangen min! [8D]

*går og river bort gulvet om to minutter så nytt gulv kan legges* [:D]

på boden i expedit hylle... boden er innenfor gangen, så veldigh lett åkomme til...

Back
Topp