Jeg har ett interiørproblem!

ORIGINAL: Medusa_83

ORIGINAL: Vand

Haha! Vi har en gang på en kvadratmeter. Derfra går det en trapp rett opp i stua (helt fjernt!), så skoene våre blir stående i trappetrinnene...[&:]

det ønsker jeg meg virkelig bilde av!!!! [:D][:D][:D]

Hehe! Jeg skal se hva jeg får til[;)] Må finne kameraet og så finne ut hvordan jeg får bildene inn på denne dataen, men tror jeg skal fikse det om du gir meg litt tid[8D]

I`m here baby! [:D]

Hmmm i yttergangen vår har vi ikke en dritt [8D]
Men i boda mellom garasjen og vaskerommet der ser det ikke ut! Der er det mye sko på gulvet[8D] Har ett sko skap som er i bruk noen ganger. Men ikke like lett og hive de oppi der[8D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

Men i boda mellom garasjen og vaskerommet der ser det ikke ut! Der er det mye sko på gulvet[8D] Har ett sko skap som er i bruk noen ganger. Men ikke like lett og hive de oppi der[8D][:D]

heldig dere er som kan slenge skoene en annen plass! [:D]

Ja. Tror jeg har gått inn ytterdøra vi vår max 5 ganger på 6 mnd [8D]

Ja. Tror jeg har gått inn ytterdøra vi vår max 5 ganger på 6 mnd [8D]

*ønsker seg nytt hus*

vi har skoskap, sånn smalt et med "skuffer" som vippes ut[8D]

ORIGINAL: Charaina

vi har skoskap, sånn smalt et med "skuffer" som vippes ut[8D]

Men er du flink til å sette skoene oppi der da??????

Gangen sett ovenifra:

Og, ja, det er et skoskap som står der nede. Det er fullt, og det er også det andre skoskapet vi har. Jeg har rutine for å ta en runde ved sesongskifter hvor jeg bytter ut sko i trappen med sko i skoskapet[;)]

Gangen sett nedenifra:

Og... Det glemte jeg å si, men Stian pleier å gjøre dette:

Derr har dere det... Tenker det var mange som fikk gode idéer til husbygging nå??? [:D][:D][:D]

Unnskyld medusa, men !!! Genialt!!! [:D][:D][:D] Trenger jo ikke skohyller engang! [:D][:D][:D]

Unnskyld medusa, men !!! Genialt!!! [:D][:D][:D] Trenger jo ikke skohyller engang! [:D][:D][:D]

Hahaha[:D][:D][:D] Ingen grunn til å unnskylde seg, det er jo tross alt ikke jeg som har kommet på dette her[;)] Herrejesus! Du har forresten en utrolig evne til å se det positive i ting, vil jeg si[:D]

Hahaha[:D][:D][:D] Ingen grunn til å unnskylde seg, det er jo tross alt ikke jeg som har kommet på dette her[;)] Herrejesus! Du har forresten en utrolig evne til å se det positive i ting, vil jeg si[:D]

Evig optimist vettu!!! [;)][:D]

Vil tro du gleder deg til en stooor vindfang med skyvedørsgarderobe og flere skoskap! [:D][:D]

Få se bilder da Vand[:)]

ORIGINAL: Anis

av våre 17 par sko???

Nei, jeg håper på å få pusset litt opp i gangen, og da skal dere få før og etter-bilder! [:D] *dårlig unnskyldning for å ikke vise rotet mitt*

av våre 17 par sko???

Nei, jeg håper på å få pusset litt opp i gangen, og da skal dere få før og etter-bilder! [:D] *dårlig unnskyldning for å ikke vise rotet mitt*

Hvordan skal vi komme med forslag når vi ikke får sett hvordan det ser ut?[>:][:D]

av våre 17 par sko???

Hvordan skal vi komme med forslag når vi ikke får sett hvordan det ser ut?[>:][:D]

ok da, vent litt....

Here it goes!!!!! (og som jeg sier, jeg drømmer om å få pusse opp her nå!!!!!!!!!!!)

Fra den ene siden....

Sett fra ytterdøra (ikke mye koselig å komme hit..... [:'(][&o][:'(])

Inni hjørnet, til høyre når vi står i ytterdøra....

Midt inne i garderobeskapet..... [:o][:o][:o][&o]

Garderobeskapet lenger inne i huset[:o][:'(][:o](snakker om farge!! [:'(])

Etter to minutter rydding:

Kremt... syns faktisk du har en grei størrelse på vindfang altså... og at det ikke så så gale ut.... Jeg er desverre lens fordi jeg syns det var ryddig [8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vi har det samme problemet her... Mannens sko blir bare flere og flere i vindfanget og jeg rydder dem bort regelmessig[:@]

Samme her, bare at det ikke kun er mannens sko som blir flere og bortsett fra at jeg ikke rydder de bort regelmessig... [8|] [&:]

Har et par ideèr, men kan det vente til i morgen? Er så dårlig, vil i seng[&o]

Back
Topp