jeg freaker ut litt..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
jeg har litt murringer, liker ikke!!!! er ikm i dag, skal banne på at jeg begynner å blø i dag, slik som jeg gjorde de to andre gangene vi mistet tidlig... huff, kryss fingrene jenter! La meg komme over milepælen og nå uke 5, så skal jeg slappe av!

Krysser fingrene for deg. Det går bra skal du se. Har du testet?

ja, med strimmel og digital..stpd gravid:) men freaker ut forde...

Krysser fingrer og tær!!!

Krysser fingrer og tær!

Ma2B skrev:

Jeg heier på deg, tror det går bra :)

Er 5 uker en milepæl for deg, siden du aldri har beholdt så lenge før, eller er det en milepæl generelt?

det er en milepæl fordi de to siste gangene kom jeg aldri så langt

har spottet brun utflod i dag, men tror det begynner å gi seg litt nå,heldigvis!! har mistet nok nå! håper den klorer seg fast:)

Krysser fingrene for deg!!
emoticon 

Håper det går bra for deg! :)

Da er vi flere som går litt på eggeskall om dagen. Sist mnd nådde jeg ikke uke 5 engang, så jeg tør ikke juble så altfor høyt enda. Samtidig tror jeg ikke det er så store sjanser for at det samme skjer to ganger, så uheldig kan man vel ikke være :)

Krysser fingrene for oss! :D

Høytoppåfjellet skrev:
Da er vi flere som går litt på eggeskall om dagen. Sist mnd nådde jeg ikke uke 5 engang, så jeg tør ikke juble så altfor høyt enda. Samtidig tror jeg ikke det er så store sjanser for at det samme skjer to ganger, så uheldig kan man vel ikke være :)

Krysser fingrene for oss! :D

jeg kunne være så uheldig tydeligvis...men håper alle gode ting er tre denne gangen:) takk,krysser for deg også

så kjedelig! Ønsker deg lykke til videre!!

Ser den ble skrevet 28. mars, så jeg satser på spiren har tenkt å være der inni i 8 måneder til !!! =D

Back
Topp