Da var den spennende prøvetiden her, igjen!

MammaH

Andre møte med forumet
Ja, da var tiden der for ny dagbok.. Sitter spent og venter på mensen nå, og fikk plutselig behov for å skrive litt og lufte for noen andre!

Fra før har jeg og samboeren min en herlig gutt på litt over to år, jeg har vel tenkt at tiden var inne for søsken ganske lenge, men mannen har holdt igjen helt til nå nylig. Og så, fra å ikke være klar, har han kommet på at vi skal gå for tvillinger.. vi får nå se hva det blir, HVIS det blir!

Jeg har ikke helt kontroll på syklusene mine, har prøvd å følge med siden jul (siden jeg begynte å tolke mannen slik at det kanskje kunne være klart snart). Før førstemann var jeg like sikker som klokka, 27 dagers sykluser. Nå er de en del kortere, hadde to på 24, og den siste var 25. I dag er jeg kommet til dag 25 igjen, men hittil ingenting (verken på test eller på papiret). Men har et håp om at ingenting skjer før på lørdag, for da er det to uker siden jeg testet positivt på EL, og håper jeg ikke har for kort lutealfase.. Jaja, spenningen er her uansett! ☺️

Håper på noen å skravle med underveis, så legg gjerne igjen et lite spor!
 
Gratulerer så mye med prøvingen :) håper spiren sitter raskt for dere :) blir spennende å følge deg!
God påske! :)
 
Må bare si at jeg gleder meg sånn til forberedelsestiden denne gangen! Sist var jeg vantro (noe jeg mest sannsynlig vil bli denne gangen også) i flere måneder, jeg sa det til svært få før OUL, la det aldri på facebook og kjøpte veldig lite. Det første kjøpet var et bilsete da jeg var 7 mnd på vei, og så fikk vi tak i de nødvendige tingene fram til termin. Kjøpte veldig lite klær også, jeg visste så lite hva jeg gikk til, og ante ikke hva jeg ville ha..

Denne gangen gleder jeg meg sånn til positiv test, for jeg har så lyst til å sy bittesmå babyklær! Kjønnsnøytrale bodyer, luer og heldresser, tepper, babynest..har allerede (før vi startet å prøve)kjøpt to Newbie bomullstepper på salg, de skal jeg liksom ha liggende i tilfelle jeg trenger en barselgave, men håååper jeg kan ha den ene fargen selv! har i alle fall lovet å verken shoppe eller sy til egen baby før den er på vei.. ☺️
 
Ingen mens enda, og ingen antydning til strek på testen. Syklusen er i alle fall minst en dag lenger enn forrige gang, og det er jo positivt! Leter etter rødt hver gang jeg er på do, mister litt håpet for hver dag med hvit test.. Er jo mange som tester svakt positivt lenge før ikm, men er jo allerede kommet til 10-12dpo. Litt usikker, siden EL-test slo ut for 12 dager siden!
 
Lykke til ;)
 
Back
Topp