Jeg fikk svangerskapsforgiftning - Eklampsi, og måtte avslutte svangerskapet..

oi så trist :( ufattelig.... vanskelig og finne ord ... :(( håper dere holder sammen og finner støtte og trøst i hverandre... ta vare på hverandre i denne tunge tiden ...
 
Utrolig trist! Som mange andre skriver : ord blir fattige. Ta godt vare på hverandre og lykke til vidre. Sender deg en stor klem<3
 


Snodig skrev:
Uff så trist, tårene mine triller her, håper du og mannen din tar godt vare på hverandre!

Jeg hadde svangerskapsforgiftning med Hellp syndrom i begge mine første svangerskap og dette førte til 2 hastekeisersnitt i uke 34 og siste i uke 30. Heldigvis er begge store, flotte barn nå.

Jeg er nå gravid igjen i uke 18, og krysser alt hva jeg har for at dette går bra.

Du fikk råd om å endre kostholdet ditt, kan du gi meg noen tips er jeg kjempetakknemlig, for ingen leger vil si om noe kan hjelpe for denne skremmende sykdommen...

Klem til deg 



Uff, jeg er så redd for å få dette igjen! Du gir meg litt håp, siden dine har klart seg selv om de var tidlig født <3 vi fikk ingen spesielle råd til hva vi kunne spise, annet enn at vi måtte begynne å spise sunnere å prøve å gå en tur på ca 30 minutter, sammen. hver dag. :-) bare det hjelper for oss, å høre det fra leger på sykehuset. ellers har jeg fått beskjed om at jeg kommer til å gå på blodfortynnende medisiner fra starten av neste svangerskap, og blir sansynligvis sykmeldt i store deler av svangerskapet. det er ikke sikkert at medisinene hjelper, men det gjør det hvertfall ikke verre. de vet lite om hvorfor eklampsi oppstår, og det er lite som hjelper for å forebygge det, annet enn å holde blodtrykket nede. derfor vil jeg bli godt oppfulgt også, slik at de eventuelt oppdager svangerskapsforgiftning tidlig i forløpet, så de eventuelt kan hindre det i å utvikle seg videre til eklampsi, så lenge som mulig.>
 
Kjære min tid... Kan ikke i det hele tatt tenke meg til hvor forferdelig den opplevelsen var,og hvor vondt det gjør :(
Mange varme tanker til deg og din kjære.
Håper dere tar godt vare på hverandre,og prater og lytter.

 
Forferdelig trist å lese om din lille engel :'( Livet er utrolig urettferdig noen ganger....
Ta godt vare på hverandre og lykke til videre
 
Forferdelig trist å lese dette.... hjertet mitt blør for dere, å tårene triller. Ta vare på hverandre! Mange klemmer til dere....
 
Så utrolig trist å lese :( verden er så urettferdig! ønsker dere all lykke i fremtiden, å håper en liten spire sitter fort igjen, å bli der i 9mnd<3 Gratulerer og kondolerer med lille gutten<3 Utrolig fint navn på en liten engel<3
 
har ikke ord
 
Så utrolig leit :'( Kondolerer så masse. Klem.
 
Det skjærer meg i hjertet å høre din opplevelse
Men lille Oleander fikk sovne inn der han var aller mest trygg og elsket. På mammas bryst, og med pappaen ved siden.
Jeg gråter med dere. Stor klem.
 
Vet ikke helt hva jeg skal si.. Dere er utrolig tøffe som klarer å gå gjennom noe sånt, og fortelle så fornuftig om det rett etterpå. Godt dere har hverandre! God bedring til deg og ønsker dere en lysere fremtid!
 
så trist å leseemoticon  ta godt vare på hverandre i denne vonde tidenemoticon  en klem sendes til dere..
 
Dette var utrolig trist, så lei meg på deres vegner! Håper kroppen din kommer seg fort.
Ta godt vare på deg selv og på hverandre. varme tanker deres vei og til vesle Oleanderemoticon
 
Dette var utrolig trist, så lei meg på deres vegner! Håper kroppen din kommer seg fort.
Ta godt vare på deg selv og på hverandre. varme tanker deres vei og til vesle Oleanderemoticon
 
Takk til alle som tenker på oss <3

Etter noe sånt så får man veldig mye tid til å tenke, og da blir man gjerne veldig reflektert. Så har man gode og dårlige stunder. På de gode får man ned det man tenker på.
 
uff for en grusom ting å måtte gå igjennom. Jeg gråter for dere...
husk å ta godt vare på hverandre framover da, alle gode ønsker for dere:)
 
huff så ufattelig trist at det er flere som mister så sent.
håper du har mange fantastiske personer rundt deg.

håper på et fullgått svangerskap for deg og meg i framtiden.
jeg mistet min lille gutt i uke 19.

tenker på dere.
 
Så utrolig leit å høre. Ta godt vare på deg selv og stooor klem fra meg.
 
Huff så ufattelig trist :( ta vare på hverandre i denne tunge tiden.. Ord blir fattige, sender varme klemmer og tanker
 
Back
Topp