Jeg fikk svangerskapsforgiftning - Eklampsi, og måtte avslutte svangerskapet..

Utrolig trist lesning... :( Kondolerer og lykke til videre; håper alt ordner seg for dere!
 
Helt grusomt! :( Kondolerer. Hvil i fred lille Oleander <3
 
Så grusomt å gå oppleve noe sånt når man er så godt på vei.kondolerer!
 
Kondolere! Var som en stein brast i meg når jeg leste overskriften! Helt forferdelig trist. Ønsker dere all hell og lykke i fremtiden og håper dere klarer å komme dere igjennom dette.
 
signerer denne.. 

Marihøna!!! skrev:
Så utrolig leit :'( Kondolerer så masse. Klem.


 
Utrolig trist å lese...tror ikke engang man kan forestille seg no slikt!
Ønsker dere alt godt!
 
Såå trist :( Kjenner klumpen i halsen og tårene nermest presse på når jeg leser dette!
Kjempe dumt at dere måtte oppleve dette, men syns du tar det veldig godt.

Masse lykke til med alt videre, ny graviditet og ett sunnere liv!

Gjerne gi en lyd her inne å fortell hvordan du har det i blandt, hvertfall gi beskjed når du er gravid igjen. Masse lykke til videre! klem til deg
 
Tusen takk for varme tanker <3

Vi har nå gått over selve sjokkfasen, og prøver å komme oss tilbake til normalen igjen. Det er spesielt tøft å vite at jeg snart skal tilbake til jobb, når kroppen har gått å forberedt seg på å snart gå ut i permisjon i 1 år. Så jobber jeg i barnehage også, så tror det vil bli hardt å gå tilbake. Som en pangstart med masse stress og støy. Og mange spørsmål.

Vil gjerne fortelle dere hvordan det går i ny og ne. Jeg har jo fulgt dere siden starten, og føler jeg kjenner dere litt, så jeg kommer til å savne dere <3 Har nå en liten renselse periode der kroppen må få komme seg tilbake i form først, så får vi se da, om det kanskje da blir prøving igjen i Mai? :)
 
Ord blir fattige her...
Sender dere masse trøste klemmer! Så ufattelig trist...
Ta vare på hverandre i denne tiden... *KLEM!!* <3 <3
 
Oi, dette har jeg ikke fått med meg... Tårene renner for dere her... Har ikke ord, bare sender en stor klem...
 
STOR klem til dere!
har ikke ord, men tenker på dere<3
Ta vare på hverandre, og stikk gjerne innom slik at vi får høre hvordan det går med dere.
 
Så ufattelig trist! Store klemmer sendes til dere 
 
Hei

Så trist dette, jeg kondolerer så masse :(

Godt å se at dere begynner å bli klare for å gå videre i livet, selv om det nok er tungt. Ønsker dere lykke til med prøvingen.
 
Kondolerer så mye, tårene bare renner her! Jeg fikk selv svangerskapsforgiftning og lilleAda måtte ut i uke 32+6. Det har heldigvis gått bra, men det var ekstra sterkt å lese dette. Pass på hverandre i denne tiden - og snakk mye sammen. Lykke til med prøvingen etter hvert!
 
Back
Topp