Hei kjære alle dere 
For en mnd siden bestemte jeg for å forlate forumet. Jeg hadde en SA feb 2019 og MA uke 13-14 desember 2019. Slet med graviditet siden.
idag tok jeg en test. 12 dager siden ovitrelle ble satt. Håper disse stemmer. Skal ta blodprøve imorgen. Har fått masse falsk positiv før men aldri falsk positiv digital. Disse er tatt fra samme urin.
Jeg vil gjerne dele det jeg har gjort så det kanskje hjelper andre:
Jeg fikk letrozol og ovitrelle for eggløsning (har fått før). Men det jeg gjorde annerledes denne måneden var:
1) For en mnd siden bestemte jeg meg for å holde meg unna forumet, tanker og alt som har med graviditet å gjøre
2) Lagde en liste for 20 dager hva jeg skal gjøre for hver dag.
3) Sluttet å søke online
4) sa til meg selv er ikke gravid hver gang jeg kjente på symptomer (murring, stikking, osv)
5)Satt en dato for test: 11 dpo blir 12 dager siden ovitrelle.
6) spiste alt jeg ville. Men holdt meg unna koffein og alkohol
7) gikk ned 3-4 kilo.
Tårene renner. Jeg håper det blir en terminspire. Orker ikke en sorg til. håper og ønsker også å se to streker hos de som prøver

Edit: fikk svar på blodprøven, Hcg var positiv

For en mnd siden bestemte jeg for å forlate forumet. Jeg hadde en SA feb 2019 og MA uke 13-14 desember 2019. Slet med graviditet siden.
idag tok jeg en test. 12 dager siden ovitrelle ble satt. Håper disse stemmer. Skal ta blodprøve imorgen. Har fått masse falsk positiv før men aldri falsk positiv digital. Disse er tatt fra samme urin.
Jeg vil gjerne dele det jeg har gjort så det kanskje hjelper andre:
Jeg fikk letrozol og ovitrelle for eggløsning (har fått før). Men det jeg gjorde annerledes denne måneden var:
1) For en mnd siden bestemte jeg meg for å holde meg unna forumet, tanker og alt som har med graviditet å gjøre
2) Lagde en liste for 20 dager hva jeg skal gjøre for hver dag.
3) Sluttet å søke online
4) sa til meg selv er ikke gravid hver gang jeg kjente på symptomer (murring, stikking, osv)
5)Satt en dato for test: 11 dpo blir 12 dager siden ovitrelle.
6) spiste alt jeg ville. Men holdt meg unna koffein og alkohol
7) gikk ned 3-4 kilo.
Tårene renner. Jeg håper det blir en terminspire. Orker ikke en sorg til. håper og ønsker også å se to streker hos de som prøver
Edit: fikk svar på blodprøven, Hcg var positiv
Last edited:

Du fortjener en terminspire nå, ønsker deg masse lykke til og håper du får god oppfølging