Jeg er så trist

har lest igjennom tråden din nå.... viser de noe formfor anger???? virker jo som om de ikke har unnskyldt seg engang.... hvis det er tilfelle hadde det ikke vært no spm om hva JEG  hadde gjort... kutta venninden ut og bare ha kontakt med samboern din når det er nødvenig pga barna....

ORIGINAL: Immunda

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Immunda

Sorry ass, men er det noen andre som kjenner den lukta?

bæsj?[8|]

Ikke akkurat[8D]

Men hallo, om dette er en reell situasjon syns jeg synd i TS, man blir ikke TRIST av at typen puler bestevenninna, man blir SYKT FORBANNA!

Men er jo moro at noen får temperaturen opp noen hakk her inne.

Jeg skjønner godt at du tror det. Men jeg er ikke så veldig hissig av meg og blir skjelden sinna. Er jo så glade i de og forstår hvorfor det skjedde, de er jo glade i hverandre de også. Så lenge dette bare var en gang, og sambo kommer til å holde seg til meg nå, så blir jeg ikke sinna.
Men det gjør veldig vondt for det[:(]

Bare du vet hva som er best for deg og dine, ikke la noen her inne påvirke bestemmelsen din på denne avgjørelsen..
Jeg vet hva jeg hadde gjordt i denne situasjonen, men velger å ikke skrive det siden du ikke er sikker på hva du vil selv.

Masse lykke til

ORIGINAL: tristjente

ORIGINAL: **Ly**

Hva sier de selv om det som har hendt da?

Ikke så mye, bare at de har hatt et godt øye til hverandre i lang tid nå, og at det ikke var til å ungå.

HVa med fremtiden da? Høres nesten ut som om de vil ha hverandre igjen....

Ja, de har følelser for hverandre. Men de skal ikke for ungene sin skyld.
Samboeren min sa at etter det skjedde så fant han ut at følelsene for meg og ungene er sterkere.

Jeg fant det ut fordi de to satt seg ned og fortalte det til meg.

herrejesus,få de ut av livet ditt.Skal de sitte og begjære hverandre over bordet når dere feks spiser sammen.Og du skal vite at de vil ha hverandre men er sammen med han allikavel?

Sett deg ned med de to idiotene og fortell de hvor landet ligger.

ORIGINAL: ~maikenmor~

Så forferdelig[:@][:(][:(][:(] Det er jo det absolutte svik.. Hadde kutta dem begge til h***** ut og aldri prata med noen av dem igjen.. vet jo det er vanskelig, gjerne har du barn også med samboeren din, og da kan man jo ikke slutte å snakke sammen akkurat. Men ville aldri tilgitt det, ALDRI! Det var en her som nevnte at du skal kjøpe ny seng, få samboeren din til å kjøpe en ny til deg så kan han ta med seg den gamle når han flytter ut!

Sender mange trøsteklemmer til deg.. håper det ordner seg for deg..![&o]
var som eg skulle ha sagt det selv[:)]

ORIGINAL: toffen

Hadde aldri klart å tilgi hverken han eller henne!!! Sånn gjør man bare ikke.
Håper du klarer å se fremover, selv om det er vondt nå

Oj, satan...jeg hadde klikka i vinkel! Hadde kastet ut senga med alle tingene til mannen oppå og tent på!! Og gitt hu veninna en på kjeften!

Kom deg vekk fra de.....større rasshøl e de to der finner du ikke!!

ORIGINAL: Bitzyh

uff da.... kom de med noen grunn til at det hadde skjedd?

Utrolig dårlig gjort er det! Sender deg masse masse klemmer!

Ja, de har vist hatt et godt øye til hverandre en stund.
Men om noen timer må dere slutte å skrive i denne tråden, bestevenninnen min er på bv, men hun og mannen min er på jobb nå.

Vet ikke hva jeg ville ha gjort har det vært meg...man blir jo både sint, lei seg og skuffet, men man har jo barn og et liv sammen, så er sikkert ikke bare å dra fra han heller. Håper du finner ut av ting..

Og husk at det å ha en blid og lykkelig mamma er MYE MER VIKTIG for barna dine, en at de har en fornøyd "tante-venninne"!!!

Når det kommer til den siste tingen du skrev, ang det at de kan se tråden, så går det en liten faen i meg som sier at de kanskje har hatt godt av å se tråden her, slik at de ser at de har driti skikkelig på draget!

Sign! Stor trøsteklem fra meg!

ORIGINAL: GuttasMamma!

åh,blir så SINT når jeg hører om sånt!Hadde kutta begge tvert![:@][:@][:@][:@]

Off, samme her, mange klemmer til deg...

FY F***!!!!!!!!![:@]
Nei du det hadde jeg desverre ALDRI klart å tilgitt! Hadde vert konstant bekymret om di var i nærheten av hverandre... (eller kanskje bak min rygg uten at jeg vet det)...

Må bare si (Min mening vell og merke) hvis di kan gjøre noe sånn mot deg så er di ikke noe gode venner, eller kjæreste...

Ingen som fortjener noe sånn!
Finnes mange andre mennesker ute i verden, som vill deg godt! [;)]

OMG!!! [:@][:@][:@] stakkars deg...[:(] fy skam din vennine og kjæreste!! [:@] sånt gjør man bare ikke mot noen man er gla i!! [:@]
hadde aldri klart å tilgi dem! Du kommer til å få det tøft hvis du vil tilgi dem. Bare det å skulle ha besøk av henne, vil du kunne forlate de i samme rom uten at du tenker ditt?? det ville ikke jeg klart! Men all ære til deg hvis du klarer det!! [;)]

Jeg syns faktisk det er verre at det er med venninnen din han har vært utro en noe annet. Det betyr at de antagelig har vurdert i lang tid...
Du trenger virkelig ikke sånn mann eller venninne, la de få hverandre og finn lykken alene [:)]

il ha hvera

Ikke så mye, bare at de har hatt et godt øye til hverandre i lang tid nå, og at det ikke var til å ungå.

Nå er eg kansje hard mot deg men i og med de har følelser for hverandre og alt tror du dette vil bli siste gangen?
plutselig finn han ut at han har sterke følelser for henne og forlater deg og blir sammen med henne så sitter du der på bar bakke. vet hva eg snakker om.
det tror ikke eg.
Og vil du virkelig vere sammen med en som har følelser for en annen?

Har vore borti samme situasjon selv.
Han og hun sa det skjedde 1 gang men etter et halvt år fant eg ut det hadde skjedd konstant i 1/2 år bak ryggen min.

kutt han før han sårer deg enda mer sier bare eg

Hvis det hadde vært meg, og det skulle være en minimal mulighet der for at jeg skulle tilgitt og fortsatt forholdet til min mann, måtte ihvertfall "venninna" holdt seg på god avstand! Leeeeenge! Hadde aldri i verden takla å sett de sammen... Kanskje ho fikk komme på besøk å treffe barna, men da tror jeg det måtte vært uten mannen der... Og noen form for terapi, eller hjelp av noe slag er nok kjekt om du og mannen får, for å komme dere igjennom dette, om du velger å beholde forholdet.

Uff, stakkars deg. Skjønner at det må være utrolig trist for deg! Blir skikkelig kvalm bare å lese om dem, så skjønner at du må ha det fryktelig.[:(] Du er ihvertfall utrolig sterk om du klarer å fortsette forholdet, som du ser så ville de færreste her inne vurdert det samme... Håper for din skyld at at han skjønner hvor dust han har vært. Skulle vært seriøs angring og being på knær her i gården tror jeg, om min mann skulle hatt en sjanse på noe videre med meg...

fy faaan!! stakkars stakkars deg!![X(] ...jeg kan skjønne at du ikke har lyst til å reise fra han siden du har 2 barn med han.. men hun venninna di hadde jeg slått rett ned hadde jeg vært deg![:@]

en ting du kan gjøre er å ta med deg begge barna og dra på en liten ferietur ect i 1-2 uker, og ikke ta kontakt med samboeren din, ikke svare han what so ever.. la han få tenke over hva han har gjort og la han få føle på hva det kunne ha kostet han... så kommer du tilbake etterpå og tar han tilbake etter en del trygling.. og gir han totalforbud i å ha kontakt med venninna di...!

Du bør ivertfall gi han en skikkelig lærepenge og vise at dette skulle han IKKE ha gjort..! så det ikke gjentar seg... nå må du stå på!!!!!

lykke til... tenker på deg[&o]

HVa med fremtiden da? Høres nesten ut som om de vil ha hverandre igjen....

Ja, de har følelser for hverandre. Men de skal ikke for ungene sin skyld.
Samboeren min sa at etter det skjedde så fant han ut at følelsene for meg og ungene er sterkere.

Jeg fant det ut fordi de to satt seg ned og fortalte det til meg.

da ville jeg IKKE stolt på at dette ikke skjer igjen!!!

ORIGINAL: ~Maddy~

huffda,stakkars deg[&:][&o]
men hadde ikke tilgitt NOEN av dem NOEN gang...ikke noe å samle på! hadde hevet hodet,smekket dem over kjeften,og gått

hadde jitt hu ''veninna'' en sjikkeli en på tygga...
å det mener jeg..
slått henne ned i gjørma altså..

Back
Topp