Jeg er så trist

tristjente

Andre møte med forumet
gammel bruker i ny form.
Fant ut i dag at samboeren min har vært utro, og så med bestevenninnen min også[:(] Vet ikke hva jeg skal gjøre, vil ikke miste verken han eller venninnen min[:(] Det var jo bare en gang, er jo ikke så farlig det.
Men det gjør så vondt å vite at de har bedratt meg på den måten, også i min seng

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

åh,blir så SINT når jeg hører om sånt!Hadde kutta begge tvert![:@][:@][:@][:@]

Trøsteklem!

Vet ikke hva annet jeg kan si.

Jeg har opplevd det samme selv. Fortsatte å være sammen med typen, kuttet kontakten med venninna mi.
HAn var utro flere ganger etter det også, så vet ikke hvor lurt det var.

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: ~Maddy~

huffda,stakkars deg[&:][&o]
men hadde ikke tilgitt NOEN av dem NOEN gang...ikke noe å samle på! hadde hevet hodet,smekket dem over kjeften,og gått

sign
Og stor trøsteklem til deg[:(]

ORIGINAL: ~Maddy~

huffda,stakkars deg[&:][&o]
men hadde ikke tilgitt NOEN av dem NOEN gang...ikke noe å samle på! hadde hevet hodet,smekket dem over kjeften,og gått

Hadde aldri klart å tilgi hverken han eller henne!!! Sånn gjør man bare ikke.
Håper du klarer å se fremover, selv om det er vondt nå

uff da.... kom de med noen grunn til at det hadde skjedd?

Utrolig dårlig gjort er det! Sender deg masse masse klemmer!

Det er gryktelig vondt å ha det sånn, men hun er tross alt bestevenninnen min, vi har kjent hverandre i mange år også, hun er jo som en tante for ungene mine[:(] Jeg og sambo har to barn sammen, så jeg klarer ikke gå fra han, eller kutte ut henne. Da skader jeg jo ungene[:(]

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Bitzyh

uff da.... kom de med noen grunn til at det hadde skjedd?

Utrolig dårlig gjort er det! Sender deg masse masse klemmer!

Ja, de har vist hatt et godt øye til hverandre en stund.
Men om noen timer må dere slutte å skrive i denne tråden, bestevenninnen min er på bv, men hun og mannen min er på jobb nå.

ORIGINAL: tristjente

Det er gryktelig vondt å ha det sånn, men hun er tross alt bestevenninnen min, vi har kjent hverandre i mange år også, hun er jo som en tante for ungene mine[:(] Jeg og sambo har to barn sammen, så jeg klarer ikke gå fra han, eller kutte ut henne. Da skader jeg jo ungene[:(]

men er det bedre da at du går rundt og ike har det bra?er det bra for barna? de merker mere enn du tror..
ville kutta ut begge to ..

Hva sier de selv om det som har hendt da?

ORIGINAL: Immunda

Sorry ass, men er det noen andre som kjenner den lukta?

bæsj?[8|]

ORIGINAL: **Ly**

Ikke så mye, bare at de har hatt et godt øye til hverandre i lang tid nå, og at det ikke var til å ungå.

Ikke så mye, bare at de har hatt et godt øye til hverandre i lang tid nå, og at det ikke var til å ungå.

HVa med fremtiden da? Høres nesten ut som om de vil ha hverandre igjen....

ORIGINAL: ~maikenmor~

Så forferdelig[:@][:(][:(][:(] Det er jo det absolutte svik.. Hadde kutta dem begge til h***** ut og aldri prata med noen av dem igjen.. vet jo det er vanskelig, gjerne har du barn også med samboeren din, og da kan man jo ikke slutte å snakke sammen akkurat. Men ville aldri tilgitt det, ALDRI! Det var en her som nevnte at du skal kjøpe ny seng, få samboeren din til å kjøpe en ny til deg så kan han ta med seg den gamle når han flytter ut!

Sender mange trøsteklemmer til deg.. håper det ordner seg for deg..![&o]

HVa med fremtiden da? Høres nesten ut som om de vil ha hverandre igjen....

Ja, de har følelser for hverandre. Men de skal ikke for ungene sin skyld.
Samboeren min sa at etter det skjedde så fant han ut at følelsene for meg og ungene er sterkere.

Jeg fant det ut fordi de to satt seg ned og fortalte det til meg.

Back
Topp