Jeg er så sint, og så utrolig lei meg!

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg blør... mye... Og har smerter! Så dette er nok slutten.. Eller slutten tror jeg egentlig var for to uker siden da jeg også blødde.. Nå kvitter bare kroppen seg med restene.. Til tross for hcg-stigning sist uke så går ikke dette veien.. Nå venter vi bare på en ultralyd for å få bekreftet det.. Jeg har hatt det på følelsen hele tiden så jeg er litt frustrert over å ikke ha blitt hørt og tatt på alvor..

Hæ? :( off! Men hvorfor har hcg steget da? Fikk du ikke ul da du ville?
Sender deg klemmer ig krysser fingrene for at det er håp <3

Si det.. Umulig å vite.. Blødde for to uker siden, hcg steg sist uke og nå blør jeg igjen.. Jeg tror at kroppen min er utrolig dårlig til å kvitte seg med en mislykket graviditet.. Hadde en MA i februar, oppdaget i uke 11 og fosteret hadde sluttet å vokse i uke 8.. Takk for klemmer og kryssing ❤

Hcg kan stige fordi enten var det ikke en abort sist, eller fordi det har vært rester av morkaken, det er den som produserer hcg.

Uff, trist å høre, det lover jo ikke bra :(

uff... vist det er en trøst så har eg også blødd, og i går hadde eg store smerter i magen... ble sendt rett inn og trudde også at kroppen min bare var lite flink til å kvitte seg med fosteret... og at eg var helt overbevist at eg hadde en SA... men på ul i går kveld var det altså en liten som hadde et hjerte som slo, men de fant en cyste med blod i seg dom lagde vondten i magen, pluss at det var blod utenfor livmoren... fikk masse smergestillende og paralgin forte og håper det går bra med deg også <3

<3 klem til deg. Håper du slipper å vente lenge på ul. Krysser fingrene for at det likevel er bra med den lille.

:( åh nei!! Det er ikke greit :( utrolig lei meg på dine vegne!! Masse klemmer ❤️

Stor klem og mange lykkeønsker videre for deg :Heartred

Klemmer og lykkeønskninger på vei til deg!

Hcg kan stige fordi enten var det ikke en abort sist, eller fordi det har vært rester av morkaken, det er den som produserer hcg.

Uff, trist å høre, det lover jo ikke bra :(
Var selvsagt ingen fullstendig abort sist, da hadde vi ikke tatt hcg-prøver :) Bare en lett blødning, men med tanke på tidspunktet på blødningen (mellom uke 5 og 6) så har jeg tenkt at hjertet nok aldri startet å slå.. Derfor har jeg pushet på for å få en ultralyd, men siden hcg har steget var det i følge legene ikke nødvendig.. Etter opplevelsen min med MA sist så vet jo jeg at hcg ikke nødvendigvis synker selv om det har gått galt, men føler meg overhode ikke hørt i helsevesenet.. Trist, synd, leit.. :(

Så trist å høre :( føler veldig med deg, og håper du føler du får bedre behandling videre nå, uansett hva som skjer <3

Back
Topp