Jeg er så sint, og så utrolig lei meg!

Så forferdelig leit å høre :-( Ønsker deg alt godt. God klem
 
Takk for alle klemmer og gode ønsker ❤ Jeg setter veldig stor pris på det! I dag har jeg ringt legekontoret og jeg blir stadig overrasket over hvor tungvindt systemet er.. Jeg har fått time med legevakt, siden de ikke bare kunne sende meg rett på sykehuset.. For all del, jeg skjønner at de ikke bare kan sende alle og enhver til ultralyd, men det føles litt dritt når man står midt opp i det.. Smertene har forsovidt gitt seg og blør nesten ikke lenger.. Tror denne kroppen trenger et spark bak! :yuck:
 
Så trist, klem <3
 
Jeg skal krysse alt jeg har for deg, og håpe at både blødningene og smertene er helt uskyldige.

Sender også noen stygge tanker til de i helsevesenet som ikke tar deg på alvor.
 
Da har jeg vært hos legevakt og endelig så begynner det å skje noe! I utgangspunktet sa han bare at "dette er veldig vanlig og noe som skjer veldig mange", men når jeg fortalte om erfaringen med MA'en i februar så ringde han gynekolog og de fant ut at det var lurt med en time hos gynekolog :shifty: Nå venter jeg bare på telefon fra sykehuset for å få time til ultralyd, det kan bli i dag og det kan bli over helgen..
 
Da har jeg vært hos legevakt og endelig så begynner det å skje noe! I utgangspunktet sa han bare at "dette er veldig vanlig og noe som skjer veldig mange", men når jeg fortalte om erfaringen med MA'en i februar så ringde han gynekolog og de fant ut at det var lurt med en time hos gynekolog :shifty: Nå venter jeg bare på telefon fra sykehuset for å få time til ultralyd, det kan bli i dag og det kan bli over helgen..
Men vet du at alt håp er ute, eller kan det fortsatt finnes håp?
 
Men vet du at alt håp er ute, eller kan det fortsatt finnes håp?
Vet ingenting før jeg får en ultralyd.. :( Blør nesten ingenting i dag, bare litt rosa på papiret.. Men etter den blødningen i går håper jeg ikke mye! Men ingen klumper eller noe i går heller.. Så enten er det uskyldig eller så får ikke kroppen til å støte fra seg...
 
Jeg får ultralyd torsdag.. TORSDAG! Neste uke! Jeg må altså gå i uvisse en uke til... Har ringt alle private i området, men ingen har noe ledig... Dette blir lange dager :(
 
Jeg får ultralyd torsdag.. TORSDAG! Neste uke! Jeg må altså gå i uvisse en uke til... Har ringt alle private i området, men ingen har noe ledig... Dette blir lange dager :(

Uff, kjenner jeg blir frustrert på dine vegne:( Det er fryktelig lenge å gå i uvisshet. Kan du be de ringe deg dersom de får en avbestilling? Snakket med en gynekolog på privat klinikk som sa at det var vanlig at de fikk avbestillinger. Krysser fingre for at det går bra med deg og spira. Jeg tenker at det er positivt at det ikke har vært klumper i blødningen!
 
Uff, kjenner jeg blir frustrert på dine vegne:( Det er fryktelig lenge å gå i uvisshet. Kan du be de ringe deg dersom de får en avbestilling? Snakket med en gynekolog på privat klinikk som sa at det var vanlig at de fikk avbestillinger. Krysser fingre for at det går bra med deg og spira. Jeg tenker at det er positivt at det ikke har vært klumper i blødningen!
Dagene blir lange ja.. :( Ja, de har satt meg opp på en liste så de skal ringe om det plutselig blir ledig tid.. Men med en times reisevei så er det lite sansynlig at jeg får tatt en hastetime:yuck: Kjenner at jeg har ett lite håp selv, men det er så skummelt å håpe.. Derfor det hadde vært godt å bare fått det bekreftet eller avkreftet.. :(
 
uff... krysser fingrene for at det går bra alikevell...:) at det har stoppet å blø kan jo vere positivt? eg var selv helt sikker på at alt håp var ute med blødning og enda når det kom ganske sterke smerter i magen... men neida, det var bare en cyste heldgivis...:) og eg opplevde det samme som deg med helsevesnet... helt elendig... de tok meg først på alvor når de hørte feil og trodde eg var 20 uker pluss e dager enn 7 uker og 3 dager... og er igrunn sabla glad de hørte feil for ellers hadde eg ikkje fått reist inn til ul samme dag.. krysser fingrene for deg også.. må bare spørre, ka betyr MA?
 
uff... krysser fingrene for at det går bra alikevell...:) at det har stoppet å blø kan jo vere positivt? eg var selv helt sikker på at alt håp var ute med blødning og enda når det kom ganske sterke smerter i magen... men neida, det var bare en cyste heldgivis...:) og eg opplevde det samme som deg med helsevesnet... helt elendig... de tok meg først på alvor når de hørte feil og trodde eg var 20 uker pluss e dager enn 7 uker og 3 dager... og er igrunn sabla glad de hørte feil for ellers hadde eg ikkje fått reist inn til ul samme dag.. krysser fingrene for deg også.. må bare spørre, ka betyr MA?
Takk for kryssing og håping ❤ Så utrolig dårlig at man ikke får noe svar! Bra du fikk dratt inn å sett, tenk så unødvendig å bekymre seg når alt bare var bra! :)
MA betyr missed abortion, altså en abort som ikke blir oppdaget av kroppen.. For min del ble det oppdaget på ultralyd i uke 11, da hadde fosteret sluttet å vokse i uke 8 :(
 
Trist å høre :( klem til deg! Krysser fingre for at alt skal være i orden likevel!
 
Last edited:
Takk for kryssing og håping ❤ Så utrolig dårlig at man ikke får noe svar! Bra du fikk dratt inn å sett, tenk så unødvendig å bekymre seg når alt bare var bra! :)
MA betyr missed abortion, altså en abort som ikke blir oppdaget av kroppen.. For min del ble det oppdaget på ultralyd i uke 11, da hadde fosteret sluttet å vokse i uke 8 :(

ja er helt tragisk at man skal gå rundt å tro at alt håp er ute og stresse og bekymre seg undøvendig, som det var i min situasjon... oki, takk for forklaringen på MA. hadde en MA selv første gang eg ble gravid (dette er 4 forsøk, derav 1 MA, 1 dødfødt og ei frisk jente) og min ma var sluttet å vokse i uke 5 mens eg trodde eg var 12 uker på vei, og fant det ut på ul... så ja, derfor trodde eg at det var samme greien denne gangen og.. krysser fingrene for deg også :)
 
Jeg får ultralyd torsdag.. TORSDAG! Neste uke! Jeg må altså gå i uvisse en uke til... Har ringt alle private i området, men ingen har noe ledig... Dette blir lange dager :(
Åh fy! Føler med deg! Masse lykke til og trøsteklem herfra. ❤
 
Da fikk jeg telefon om at de hadde hatt en avbestilling så jeg får komme inn i dag :D Er 90% sikker på at det dessverre ikke er noe liv.. Men blødningen har sluttet helt så et lite håp har jeg ❤
 
Back
Topp