Jeg er så fin i joggebukse og med en rufsete hestehale....

Jeg bor også i joggebuksene mine :) orker ikke ta på meg annet når jeg går ut med hundene, så da blir jeg alltid flau når jeg møter folk jeg kjenner.. Sliten joggebukse og grønn boblejakke som er stor nok til å lukke glidelåsen er standard uniform ;p er deilig å kle på seg litt fine klær av å til da :)

Mye joggis her og :) men på HM feks, så er det mange fine kosebukser, altså! Har gått til innkjøp sv litt til fødebagen, men allerede tatt i bruk noe ;)

Jeg merker at magen er blitt så stor nå at enkelte mammaklær som passet tidligere i svangerskapet ikke passer lenger..! Genserne sklir opp og buksene ned - og jeg går ikke mer bar mage.. her blir det derfor noen yndlingsklær, og de er altså litt store og baggy ofte :-P

jeg har hatt perioder hele livet der jeg ikke orker å bry meg og ser ut som en dass.. er inne i en sånn igjen nå startet jeg å merke :eek: men det skyldes også at buksene begynner å bli litt trange både her og der.. og de buksene i større str ligger 4t unna :( er ikke noe behagelig med mammabukse som er for trang over magen!

Nei, da er det bedre å kle seg med det som føles behagelig!
Jeg er og litt sånn i perioder, noen ganger vil jeg kle meg fint, andre ganger bryr jeg meg fint lite!

Går med tights eller strømpebukse også kjole /skjørt over på jobb, og kjøpte et par gravid-joggebukser som ser litt mindre slaskete ut. Føler meg slaskete når jeg går uten BH da, men prøver å kle meg litt ok utenfor huset. Ser sliten ut hele tida så greit å prøve å motvirke det litt

Nei, da er det bedre å kle seg med det som føles behagelig!
Jeg er og litt sånn i perioder, noen ganger vil jeg kle meg fint, andre ganger bryr jeg meg fint lite!

jepp er det :)
når jeg er alene eller med kjæresten er det ofte jeg går bare i bh og truse og sokker.. alltid gjort! er såå godt :p men ser jo helt rart ut da :')

Jeg går nesten kun i jobbebukse hjemme med ordentlig topper til. Slik at skal jeg ut så bytter jeg bare bukse. Pleier som oftest, ikke alltid å ta på meg en gravid bukse om jeg går ut. Men henting/levering i barnehagen er med joggebukse. Samt hvis jeg skal en kjapp tur på butikken... I går hadde jeg bilen på verksted,, var i banken og butikken i joggebukse, følte meg litt som en slæsk...

Liker kjoler som gravid.
Har ikke stor nok mage/rompe til å holde mammabukse på plass.
Ellers tights.

Går mye med tights og singlett/t-skjorte hjemme. Går mye turer med bikkja og da blir det mye treningsklær ute også:) på jobb går det i mammajeans fra HM og skjørt:) føler at jeg ser så uformelig ut i kjoler, så synes det er bedre med skjørt eller bukse, og en ettersittende overdel:) (og ja, man blir vel seendes uformelig ut når man er nærmere 8mnd gravid som min samboer minner meg på når jeg klager over at magen er stor :D hehe)

Jeg og går litt turer (så mye som bekkenet tåler) så jeg bor egentlig i turklær. Dagens antrekk er superundertøy trøye og stilongs :P Klar for tur etterpå ;)

Haha, uformelig, så det er det ordet jeg har leitet etter når jeg har tenkt gjennom hvordan jeg ser ut ;)

Mye joggebukse hjemme, men er nøye med å dusje og sminke meg hver dag. Og prøver iallefall minst 3-5 dager i uka å ta på meg noe pent...selvom det ikke føles så pent på denne hvalross kroppen lenger!!! Men skal klippe meg føre termin tenkte jeg, kanskje det hjelper litt på selvbildet som har forsvunnet med svangerskapet.

Håper selvbildet blir bedre senere <3

Jeg bor også i joggebuksene mine :) orker ikke ta på meg annet når jeg går ut med hundene, så da blir jeg alltid flau når jeg møter folk jeg kjenner.. Sliten joggebukse og grønn boblejakke som er stor nok til å lukke glidelåsen er standard uniform ;p er deilig å kle på seg litt fine klær av å til da :)

Haha, min jakke ble (faktisk plutselig :eek: ) for liten. Og turbuksen har jeg ikke klart å lukke på noen mnd. Så jeg ble plutselig VELDIG åpen med klærene... Har fått tak i en jakke som er passe stor nå da ;)

Jeg føler meg ikke noe særlig flott om dagen (selv om min mann prøver å overbevise meg om at jeg visst nok er det ), så jeg føler jeg må pynte meg litt ekstra. Bruker tid på å krølle håret og bruker faktisk mer sminke enn vanlig. Og så går det en del i kjoler og gravidejeans med stramme topper for å vise frem magen. Jeg prøver rett og slett og kle meg til bedre selvfølelse og det hjelper til en viss grad

Jeg og går litt turer (så mye som bekkenet tåler) så jeg bor egentlig i turklær. Dagens antrekk er superundertøy trøye og stilongs :p Klar for tur etterpå ;)

Haha, uformelig, så det er det ordet jeg har leitet etter når jeg har tenkt gjennom hvordan jeg ser ut ;)

Haha ja uformelig er ordet:) Jeg synes iallefall jeg ser uformelig ut om jeg har på "vide" overdeler.. Føler jeg ser "større" ut enn det jeg er. Så foretrekker ettersittende :D

Jeg føler meg ikke noe særlig flott om dagen (selv om min mann prøver å overbevise meg om at jeg visst nok er det ), så jeg føler jeg må pynte meg litt ekstra. Bruker tid på å krølle håret og bruker faktisk mer sminke enn vanlig. Og så går det en del i kjoler og gravidejeans med stramme topper for å vise frem magen. Jeg prøver rett og slett og kle meg til bedre selvfølelse og det hjelper til en viss grad

Hvis det hjelper så er det jo bra. Bare du ikke stresser. Din mann liker deg nok akkurat som du er :)

Har 2 kjoler som enda passer. Så bruker det eller gravidtights med store bluser over på jobb. Vel hjemme er det kun joggebukse og t-skjorte som gjelder.

Back
Topp