Jeg er så fin i joggebukse og med en rufsete hestehale....

Amaryllis85

Glad i forumet
Er det flere som ikke orker eller gidder å kle seg noe pent? Jeg er sykemeldt, og treffer ikke så masse folk om dagene. Tar på meg tights og en fin topp/tunika når jeg skal ut blant folk, men hjemme kler jeg meg som en dass! Tror mannen blir glad for å se meg i annet enn superundertøy trøye og joggebukse når jeg er ferdig med å være gravid ;)
Var en tur innom nav i sted for å levere noen papirer, og da følte jeg meg skikkelig ille. Gikk kledd med en ull-genser som egentlig er litt fin, til det rette tilbehøret, og mannen sin joggebukse! Så akkurat i dag orket jeg ikke å kle meg noe fint...

Huset ser forøvrig ikke ut, har ikke ork til å rydde!

:p Fikk en kommentar av broren min her om dagen at det var lenge siden han hadde sett meg i noe annet enn joggebukse.... Bruker en del tights også da ;)

Men helt seriøst... Det er ikke veldig digg å ha på seg stramme olabukser akkurat nå da! :( går med det som føles komfortabelt nå jeg.. Føler meg generelt ukomfortabel om dagen, og da kjenner jeg at jeg ikke orker å pynte meg så mye! Gleder meg til magen er borte og jeg kan få på meg fine klær igjen ! Man føler seg jo ganske støgg om dagen :p :o får bare holde ut nå!!

Går stort sett i skjørt jeg :-) veldig behagelig og da føler jeg meg mye bedre også :) men bruker joggebukse når jeg bare skal være hjemme da :)

Men helt seriøst... Det er ikke veldig digg å ha på seg stramme olabukser akkurat nå da! :( går med det som føles komfortabelt nå jeg.. Føler meg generelt ukomfortabel om dagen, og da kjenner jeg at jeg ikke orker å pynte meg så mye! Gleder meg til magen er borte og jeg kan få på meg fine klær igjen ! Man føler seg jo ganske støgg om dagen :p :eek: får bare holde ut nå!!

Olabuksene ble pakket langt bak i skapet allerede første mnd!
Har prøvd disse olabuksene med høyt liv fra H&M, sånne mamma bukser. Men jeg følte at det strammet så veldig! Vi får pynte oss til 17.mai :D

Har en olabukse (gravidbukse) som er god - den sklir ikke ned - som jeg går mest i..! Men ellers går det i joggebukser ja.. :-)

Jeg orker ikke bry meg! Jeg er gravid, for pokker. :P Det blir som regel joggebukse hjemme og når jeg skal ut, men av og til tar jeg på meg en av de fine gravidbuksene. Mannen har innrømmet at jeg kunne jo kle meg litt ordentlig selv om vi er hjemme, så jeg prøver, men som regel orker jeg ikke tenke så mye på hva jeg skal ta på meg. Men han er veldig fornøyd med at jeg sjelden gidder å ta på meg bh, DET har han ikke noe imot. :P

Har bodd i joggebukse i en evighet nå, og jeg bryr meg ikke om jeg går i det ute blant folk heller:p Skal ha en opprydning i klesskapet mitt nå, kjøpe inn nye singleter/topper og noen gensere tenkte jeg:) Så ligger det klart til etter fødselen. Skal også klippe og stripe håret før termin, er veldig klar for å føle meg litt freshere snart!:)

Så godt at det ikke bare er meg hehe :p
Min mann er og fornøyd med at jeg ikke bruker bh ;) Han ler stadig av meg da, genserne er for kort så magen vises!
Jeg tenker og å klippe meg før fødselen, iallefall late som om jeg ser litt mer fresh ut :p

Så godt at det ikke bare er meg hehe :p
Min mann er og fornøyd med at jeg ikke bruker bh ;) Han ler stadig av meg da, genserne er for kort så magen vises!
Jeg tenker og å klippe meg før fødselen, iallefall late som om jeg ser litt mer fresh ut :p

Hehe, det kan du jo gjøre. ;) Jeg føler jeg kanskje ser litt mer freshere ut ved å bare ta på eyeliner. :P

Jeg var litt sånn i starten.. 2-3 uker. Nå er jeg til normale, pynte antrekkene mine igjen! Føler meg så mye bedre da, enn å bare gå i daffe klær.. :)

jeg har hatt perioder hele livet der jeg ikke orker å bry meg og ser ut som en dass.. er inne i en sånn igjen nå startet jeg å merke :o men det skyldes også at buksene begynner å bli litt trange både her og der.. og de buksene i større str ligger 4t unna :( er ikke noe behagelig med mammabukse som er for trang over magen!

Hjemme er det som oftest lite klær på. Liker ikke og ha på meg klær :p

Går mye med tights og singlett/t-skjorte hjemme. Går mye turer med bikkja og da blir det mye treningsklær ute også:) på jobb går det i mammajeans fra HM og skjørt:) føler at jeg ser så uformelig ut i kjoler, så synes det er bedre med skjørt eller bukse, og en ettersittende overdel:) (og ja, man blir vel seendes uformelig ut når man er nærmere 8mnd gravid som min samboer minner meg på når jeg klager over at magen er stor :D hehe)

Mye joggebukse hjemme, men er nøye med å dusje og sminke meg hver dag. Og prøver iallefall minst 3-5 dager i uka å ta på meg noe pent...selvom det ikke føles så pent på denne hvalross kroppen lenger!!! Men skal klippe meg føre termin tenkte jeg, kanskje det hjelper litt på selvbildet som har forsvunnet med svangerskapet.

Blir mye joggebukse og løse treningsklær her også, prøver å variere litt da og noen ganger bruke litt strammere gensre for å fremheve magen. Ute bruker jeg mammaklær, men de er ikke behagelige lengre akkurat. Er mest hjemme for tida;) men jeg også sminker meg hver dag. Det er noe med å føle seg litt vel hvertfall. Jeg har ca 5 øyevipper så må ha maskara:)

Back
Topp