jeg er MÅLØS, ANG SPÅ DAMA.

Hei.. Hva heter spå dama da? Ble helt fasinert jeg nå...

isaks skrev:
Hei.. Hva heter spå dama da? Ble helt fasinert jeg nå...

Hun har slettet siden sin, og e-posten sin. Og hvis du leser litt rundt så er det fler som vil anmelde henne for svindel..

Dette er en 2 år gammel tråd. Og hvis du hadde lest litt nøye igjennom så står det at hun har slettet bloggen og mailen sin pga anmeldelser.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Dette er en 2 år gammel tråd. Og hvis du hadde lest litt nøye igjennom så står det at hun har slettet bloggen og mailen sin pga anmeldelser.

Det var henne jeg refererte til da det var en annen tråd her nylig om spåing. Hun var her inne da jeg var prøver sist.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det var henne jeg refererte til da det var en annen tråd her nylig om spåing. Hun var her inne da jeg var prøver sist.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja jeg husker det. Ble skikkelig drama her. Var her selv jeg og da.

Finn tråden, Anbefaling av spådame.

Der ligger link til bloggen hennes, å mailen hennes.

Det koster 50 kr, å hun svarer innen 24 timer.

Send henne en mail først, så sender hun konto nr sitt til deg :)

Så nå at dette var gammelt :p

Ble nesten litt provosert av denne tråden. At folk kan være så lettlurte. Selfølgelig vil spådamen ha fult navn og fødselsdag. Da er det jo lett å Google deg og sjekke Facebook. Ikke vanskelig å finne informasjon om folk.
Herregud :)
Og resten er ren gjetting. Haha

Ble nesten litt provosert av denne tråden. At folk kan være så lettlurte. Selfølgelig vil spådamen ha fult navn og fødselsdag. Da er det jo lett å Google deg og sjekke Facebook. Ikke vanskelig å finne informasjon om folk.
Herregud :)
Og resten er ren gjetting. Haha
Mange som går på så hun har nok tjent noen penger:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp