jeg er MÅLØS, ANG SPÅ DAMA.

Kanskje svarene hun kommer med stemmer hos mange, men for meg gjorde det altså ikke det!

Brunette med blå øyne er jeg ikke. Jeg har ingen sønn, og heller ingen mann som heter Thomas.  Hun mente også at jeg ikke jobber for tiden, men jeg har jobbet 100% innenfor samme yrket de siste fire år.
MEN det kan jo selvfølgelig stemme for noen av dere andre

Dette er spennende! Interessant å lese om andres erfaringer med folk som sier de er synske. Vet ikke om jeg tror helt på det selv, iallefall ikke enda...

Jeg ble spådd av en meget anerkjent spådame (verdenover), som jeg støtet på i Spania for 6 år siden. Hun spådde meg masse ulike ting, men husker godt at hun sa jeg skulle få et barn i 2012, og det gjør jeg høyst sannsynlig ikke. Er ikke gravid denne pp`n, og neste pp` blir termin i januar. Men kanskje jeg blir gravid da, og føder før tiden

Noen fler med dårlige/gode erfaringer?

Så gøy da at det stemmer for så mange av dere, det hun har spådd for dere .

Svar fra spådama:) 
"Du blir gravid innen 6 måneder, og dere vil få ei jente! Etter henne kommer det 2 barn til, så dere har litt se frem til:)
Fin og livlig familie med mye glede"
Pusen vår er ikke noe glad i småbarn, så spurte hvordan han evt ville reagere på en liten bebis i hus, men det ville ta noen dager før han "godtar" et nytt familiemedlem:)

Hvis det stemmer med at det kommer 2 smårollinger etter førstemann så håper jeg virkelig det blir tvillinger, for planen er å ha 2 barn:) hehe!

Fikk et litt standard svar på meg ellers:
"Jeg ser ei jente som bryr seg om sine nærmeste, du har veldig mange rundt deg som er glade i deg. Du er ei jente med godt humør, samtidig er du veldig moden og fornuftig (sta i blandt). ;) " Men igjen så er jeg nok en veldig standard jente;) 

Jeg er uansett veldig fornøyd med svaret jeg fikk sånn totalsett:) Hvis det stemmer at vi blir gravide innen 6mnd så jubler jeg:) VÅRBARN:):):) *krysser fingrer og tær* :) 

Fler som har fått svar??:):)

Til meg sa hun at jeg blir å få positiv test før desember i år, og det blir ei nydelig velskapt lita jente ;) og at det blir mye glede i livet vårt etter dette. så skrev hun at det kommer flere barn. da måtte jeg spørre hvor mange og kjønn, da fikk jeg til svar:
ser helt klart 3 barn på deg, ei jente og 2 gutter. nr.4 er litt usikkert, men isåfall blir det ei jente. (sambo sin søskenflokk består av jente, gutt, gutt og jente!) haha, han syntes det var skremmende! :p 

jente først kan stemme her, ettersom alle i min familie/slekt får jenter først!
ellers sa hun mye om meg privat, følelser og slikt som stemmer 100%, ble litt sjokkert over at hun visste dette. hun sa at det var ingenting fysisk i veien for at vi får barn :) det var godt å høre iallefall.
alt i alt fikk jeg en god følelse av dette, i og med at hun sa mye om meg som er umulig å finne ut på internett, når det gjelder personlige ting og følelser.

godt mulig jeg er veldig lettlurt da, men time will show! ;) hååper jo det stemmer :p

Kan ikke si jeg er overbevist.
Har en følelse av hun har googlet meg. Alt som står nedenfor, utenom at vi venter ei jente, at fødselen kommer til å gå fint, og at vi skal flytte i et større hus (det vet vi jo ikke ennå, men kan hende vi må flytte pga huseier skal selge huset, og da kunne jeg tenke meg noe større) kan man finne ut om meg ved å google. Spurte henne om katten min, men det var visst ikke så lett å finne ut av. Men men, moro for en 50 lapp å se hva man fikk til svar. Her er det hun svarte meg:

Først og fremst ser jeg ei vakker jente med mye omsorg og gi, du har en stor forkjærlighet for dyr generelt. Tror faktisk du jobber med dyr, du er ei lys og blond jente.
Du er gravid, venter en datter?! Fødselen kommer til å gå fint :)
Du har en mann i livet som elsker deg, flott par!

Du vil snart komme til å flytte inni et større hus.

Når det gjelder katten, er den kommet bort? Får når jeg ser rundt dyrene dine, ser jeg det ikke som at noen er syke.. evt. hvis en katt er syk så vil den bli bra igjen/komme til rette. Hmm, Jeg beklager .. Er ikke så vant med å se ting rundt dyr.. Det jeg ser er at det vil ordne seg da.

Håper noe stemmer, jeg sender deg litt positiv energi, *****, da jeg ikke føler at jeg gav deg så konkrete svar som du kanskje ønsket.

Jeg sniker etter å ha fått svar fra henne tidligere i dag... Jeg føler jeg nesten kunne fått det samme svaret med å sende navnet mitt til ADAM, var ikke alt for store forskjellen. Veldig generelt syns jeg, men kanskje jeg er litt generell...? Ikke noe som pekte konkret på at det måtte gjelde meg. 
Jaja, 50 kr er heldigvis ikke mye...

Frøken Muffin skrev:
Jeg sniker etter å ha fått svar fra henne tidligere i dag... Jeg føler jeg nesten kunne fått det samme svaret med å sende navnet mitt til ADAM, var ikke alt for store forskjellen. Veldig generelt syns jeg, men kanskje jeg er litt generell...? Ikke noe som pekte konkret på at det måtte gjelde meg. 

Haha, tenkte det samme. Jeg fikk faktisk nesten samme svaret når jeg sendte navnet mitt til Adam.

Lush skrev:

Frøken Muffin skrev:

Haha, tenkte det samme. Jeg fikk faktisk nesten samme svaret når jeg sendte navnet mitt til Adam.

Hehe, jeg også Men fikk ikke med energi fra Adam da, det fikk jeg fra henne
Også så hun en graviditet i nær fremtid, ikke verst... Hurra for snart 12 uker

Her er svaret jeg fikk... egentlig veldig generell, så stort sett dette kan man bare gjette og finne ut via fb osv..:P så tar det med ei klype salt:D men jeg er nok kanskje veldig vanskelig å lese..

Først og fremst ser jeg norlandsdialekt på deg. Du har en flott personlighet, litt sprudlende.

Jeg ser ei jente med mye omsorg for sine nærmeste og du har mange personer som er veldig glad i deg også! Du vil bli en god mor for dine barn! Trist at du mistet, men en ny graviditet vil komme til deg innen desember måned i år! En Datter er på vei.

Du er moden og fornuftig, litt sta. Du har godt humør og er litt humørspreder. Jeg ser mye bekymring rundt det å bli gravid, men det er ingen grunn til å stresse for gravid blir du innen året er omme! :)

Ellers ser jeg at mannen din er en god mann for deg og han kan du stole på. Han har et hjerte av 'gull''
Håper noe stemmer for deg, og lykke til!

da har jeg og fått svar på spådama :)
hørtes ut som en lovende fremtid for meg, høy blond fyr var mannen i mitt liv (samboer er blond, og høyere enn meg da)
hun kunne se 3 barn hos meg, 2jenter og en gutt,
og faktisk en graviditet i sommer mest sannsynlig gutt..spennende å se om det stemmer, men håper på graviditet før nå som det er prøverør i neste måned...bare vente å se..
uansett gøy å få tilbakemelding og som sakt 50lapp verd det :)

Noen som kan sende meg en PM med mailadressen eller hjemmesiden? Hadde vært gøy å prøvd ;)

[B]Belle85[/B] skrev: Noen som kan sende meg en PM med mailadressen eller hjemmesiden? Hadde vært gøy å prøvd ;)

Fått svar fra spådama, og kan bare si at alt stemte.............
Hun skrev ting som ikke noen andre vet om, bare meg og min samboer.
Det er spennende og skremmende :)

Jeg blir gravid før sommeren er over, og det skal bli en gutt.

Time will tell..................

Jeg spurte om hun såg mer spesifikt ang når vi blir gravide og hum skrev at jeg ville bli gravid med jenta mi innen Juli/August!

dette fikk jeg, og hu har ikke motatt min betalning enda. Hei! Jeg ser en god jobb, med fin inntekt. Du er sammen med en mann som elsker deg, dere har det fint sammen og skal være sammen livet ut. Jeg ser et huskjøp innen 2 år! Der skal dere bo lenge. Når det gjelder økonomi vil den være veldig god innen 3 år, altså sånn at dere kan kose dere litt med pengene. Jeg ser jo at du har en veldig god personlighet, ei gladjente rett og slett. Totalt= 4 barn! 3 gutter og 1 jente. Den eldste er jenta. Hun vil komme i løpet av år 2013, ser desverre ikke noe mer konkret der. Dette var det jeg så. Beklager at ikke det ble mer utfyllende. For å kompensere skal jeg sende deg en dose positiv energi!! :) Ha en god helg og lykke til med baby og det som venter. INGENTING stemmer, eller kanskje det med sambo men ikke noe ellers. DÅRLIG. ikke tru på henne. hu har tjent masse penger på dette trur je. og je trur noen her inne lyver litt for henne.

[B]*3 vil bli 4*[/B] skrev: dette fikk jeg, og hu har ikke motatt min betalning enda. Hei! Jeg ser en god jobb, med fin inntekt. Du er sammen med en mann som elsker deg, dere har det fint sammen og skal være sammen livet ut. Jeg ser et huskjøp innen 2 år! Der skal dere bo lenge. Når det gjelder økonomi vil den være veldig god innen 3 år, altså sånn at dere kan kose dere litt med pengene. Jeg ser jo at du har en veldig god personlighet, ei gladjente rett og slett. Totalt= 4 barn! 3 gutter og 1 jente. Den eldste er jenta. Hun vil komme i løpet av år 2013, ser desverre ikke noe mer konkret der. Dette var det jeg så. Beklager at ikke det ble mer utfyllende. For å kompensere skal jeg sende deg en dose positiv energi!! :) Ha en god helg og lykke til med baby og det som venter. INGENTING stemmer, eller kanskje det med sambo men ikke noe ellers. DÅRLIG. ikke tru på henne. hu har tjent masse penger på dette trur je. og je trur noen her inne lyver litt for henne. Hvis hun ikke har mottatt betalingen ennå så kan du jo slette betalingen. Tror nok hun har tjent noen tusen på BV damene ja.

Jeg har på følelsen av at dette er en jente her inn. Redigert av Forumansvarlig. Det hun skrev til meg stemte ikke i, iallefall ikke det viktigste. Men virker som at når hun fikk flere "oppdrag" så ble pengene viktigst.

[INDENT][B]PrøverPåNeste[/B] skrev: Jeg har på følelsen av at dette er en jente her inn. Googlet navnet som kom opp på overføringen, og hun har en jente på 1-2 år. [/INDENT] Det hun skrev til meg stemte ikke i, iallefall ikke det viktigste. Men virker som at når hun fikk flere "oppdrag" så ble pengene viktigst. Hadde vært morsomt å laget en tråd med avstemning om hvor mange som har sendt henne penger.

[B]Lush[/B] skrev: [B]PrøverPåNeste[/B] skrev: Jeg har på følelsen av at dette er en jente her inn. Googlet navnet som kom opp på overføringen, og hun har en jente på 1-2 år. Det hun skrev til meg stemte ikke i, iallefall ikke det viktigste. Men virker som at når hun fikk flere "oppdrag" så ble pengene viktigst. Hadde vært morsomt å laget en tråd med avstemning om hvor mange som har sendt henne penger.

Back
Topp