jeg er MÅLØS, ANG SPÅ DAMA.

Tina pusen

Gift med forumet
Hun er helt SANN!!!

Jeg skrev kunn fødselsdato å at jeg lurte på alt bare.

Hun kom da frem til, hva typen min heter, nesten korrekt navn, hvor høye vi var, å at vi har jente på mellom 1-2 år. jeg kommer til å bli gravid ved juletider visst :P

Hun fant ut at jeg har protein- s mangel å at jeg har vært mye på sykehus osv.

ALT Stemte. jeg er helt satt ut her jeg sitter.

ja, jeg har full tillit iallefall.. om meg skrev hun bla. dette(og mye mer, men er mer privat for meg)
Du har ei nydelig jente på litt over 4 år tror jeg.
Det er ikke lenge til hun skal bli storesøster, nei.
I løpet av 3-4 måneder skal det nok sitte en liten sønn i magen din. 

Totalt ser jeg 3 barn på deg, jenta di og 2 gutter. :)

Jafseslafsaslappfis skrev:
ja, jeg har full tillit iallefall.. om meg skrev hun bla. dette(og mye mer, men er mer privat for meg)
Du har ei nydelig jente på litt over 4 år tror jeg.
Det er ikke lenge til hun skal bli storesøster, nei.
I løpet av 3-4 måneder skal det nok sitte en liten sønn i magen din. 

Totalt ser jeg 3 barn på deg, jenta di og 2 gutter. :)

ja, hun sa jeg ville bli gravid rundt juletider, å at jeg da ville bære en gutt, å få et fint svangerskap, ikke så vanskelig som det første var. Å Stabil økonomi innen 2 år :)

har dere linken til henne??

Dette fikk jeg som svar: Ser graviditet innen kort tid :) En veldig livlig og nydelig babyjente hehe. - 3 barn ser jeg, dere har en flott tid i vente og ting vil forbedre seg på mange vis.

Finn tråden, Anbefaling av spådame.

Der ligger link til bloggen hennes, å mailen hennes.

Det koster 50 kr, å hun svarer innen 24 timer.

Send henne en mail først, så sender hun konto nr sitt til deg :)

Få håpe det stemmer at spiren skal sitte hos alle oss da   Må si jeg er litt skeptisk til akkurat den der men... ;)   
Ellers så stemte jo alt det andre hun sa, og hvor jeg bodde og hva som har skjedd tidligere... og at alt kommer til og bare bli bedre og bedre fram over.. (ja har hatt noen tunge tider no) :)

Krysser fingre for det ja :D

Siden hun skrev jeg blir gravid ved juletider iår, så hadde det vært gåy å kunne teste pos, så sambo fikk en fin julegave. hihi :P

*drømme seg bort*

Vi skulle bli gravid rundt nov. om ikke før ;)  håper det blir litt før da.. men skal ta vare på mailen.. Selv om jeg sikkert kommer til og huske akkurat det hun sa da.. om jeg blir gravid på "naturlig" måte... 
Hun sa og vi kansje måtte ha hjelp.. men så kom det: men jeg ser du blir gravid.. noe som var en utrolig stor glede for oss ;)  

Og alt det stemmer... hihi nsten litt skremmede.. men samtid litt godt og høre.. 

*Nyperose* skrev:
Vel er jo ikke lite man kan finne ut med fult navn, fødselsdato og nicket ditt her inne da... Men får håpe det stemmer alikevel da =)

vist du bare gir fødseldato da? hvor kan man finne ut så mye da?  så stemmer så bra?  

78mod skrev:

*Nyperose* skrev:
Vel er jo ikke lite man kan finne ut med fult navn, fødselsdato og nicket ditt her inne da... Men får håpe det stemmer alikevel da =)

vist du bare gir fødseldato da? hvor kan man finne ut så mye da?  så stemmer så bra?  

Så nå at det ikke var ei her inne, men hun får jo navnet deres når dere sender mail og når hun mottar penger fra dere.

stemmer det ;)  men hvordan kan hun vite om ting som man ikke har snakket med noen om da? ( ja om det skulle vært en her inne som du sier) ;)

78mod skrev:
stemmer det ;)  men hvordan kan hun vite om ting som man ikke har snakket med noen om da? ( ja om det skulle vært en her inne som du sier) ;)

Enig der. Jeg har ikke skrevet om Sykdommen min i det Hele tatt! å den snakka skrev hun litt om til meg. Da må hun ha hentet det ut fra sykehuset isåfall!

Ja og de har ikke lov og gi ut sånn info ;)

Tina pusen skrev:

78mod skrev:

Enig der. Jeg har ikke skrevet om Sykdommen min i det Hele tatt! å den snakka skrev hun litt om til meg. Da må hun ha hentet det ut fra sykehuset isåfall!

Jeg ble litt skuffa, jeg.. Kan godt være det hun sier stemmer, men svarene var litt vage. 
Jeg var visst "vanskelig å lese". Det hørte jeg faktisk sist noen skulle spå meg, også, så det kan jo være noe i det.

3 barn skulle jeg visst få. To jenter og én gutt. Gutten har jeg allerede, så da får vi se neste gang...

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp