Jeg er knust

ORIGINAL: trønderveitja

Ånei...å så trist da[:o]Men det er ganske feigt av han å bruke broren sin som budbringer.Er jo en voksen mann som kan fortelle sånt selv.Uff...stor trøsteklem

Så trist for deg og barnet deres[:(] Dere hadde virkelig fortjent en bedre behandling av samboer/far! Han burde virkelig vært voksen nok til å ta fatt i problemene selv, og ikke blande inne en tredje person til å bringe budskapet. Du overreagerer ikke!!

Håper dere kan få snakket skikkelig ut om dette og kanskje få hjelp til å ordne opp i forholdet deres.

En god klem fra meg

For en loff av et mannfolk!

Ånei...å så trist da[:o]Men det er ganske feigt av han å bruke broren sin som budbringer.Er jo en voksen mann som kan fortelle sånt selv.Uff...stor trøsteklem

Så utrolig stygt og feigt gjort og få broren til og ringe!
Stor trøsteklem til deg!

ORIGINAL: Jeanette73

Ikke rart du reagerer!
Å få broren til å ringe synes jeg er direkte slemt og ikke minst barnslig.
Tyder ikke på mye respekt[:'(]

Du klarer deg fint uten han *trøsteklem*

ORIGINAL: Bymusa

Du overdriver ikke i det hele tatt. Høres ut som dere er veldig unge i allefall, det er det eneste som kan forklare den utrolig barnslige avgjørelsen han, om å få broren til å fortelle det.

Masse lykke til videre, du får det nok mye bedre uten ham

han er 29 år sto det et sted her....syntes ikke de/han er så unge da

ORIGINAL: ~Anni87~

Så utrolig stygt og feigt gjort og få broren til og ringe!
Stor trøsteklem til deg!

Uff da så trist[&o]

Men det er ikke du som skal være flau, han som oppfører seg som en idiot ikke du.

Stor trøsteklem

ORIGINAL: Rebecca85

Seriøst? For en idiot som lar broren ringe deg... Du burde si til han at han bør komme seg hjem og gi deg en skikkelig forklaring, for etter 4 år fortkener du noe mer en det!! [:@]

Skjønner godt at dette er jævlig for deg, håper du har mange gode venner til å støtte deg...

*trøsteklem*

sign..helt teit av han!!!

ORIGINAL: Rebecca85

Seriøst? For en idiot som lar broren ringe deg... Du burde si til han at han bør komme seg hjem og gi deg en skikkelig forklaring, for etter 4 år fortkener du noe mer en det!! [:@]

Skjønner godt at dette er jævlig for deg, håper du har mange gode venner til å støtte deg...

*trøsteklem*

Nå så jævli!!!!
uff [:(][:'(] sender deg en STOR klem

ORIGINAL: ~Stjernemor~

oi da, det var jo smålig!!!!

Håper du får prata skikkelig ut med han!

LYKKE TIL!!

*trøsteklem*[;)]

ORIGINAL: Ja_meg

Jeg har vært sammen med samboeren min i 4 år og vi har et felles barn. Men igår så fikk jeg et skikkelig slag i trynet.
Av alle ting i verden så ringte broren hans meg og sa at samboeren min ikke vil mer osv...Herregud jeg visste ikke hva jeg skulle si. Først av alt ble jeg utolig lei meg fordi samboeren min betyr så mye for meg og greit at det har vært hardt i det siste men det er ikke da man gir opp, det er da man begynner å kjempe synes jeg. For det andre blir jeg skuffet og sint for jeg føler at etter 4 år fortjener jeg å høre det fra han hvis det er noe, samme hvor tungt det er. Sånne ting er vanskelig å si og sånn er det bare.
Jeg hadde aldri trodd dette om han at han skulle få broren sin til å ringe meg.[:(]
Er det bare jeg som overreagerer eller?

Jeg har valgt å skaffe meg et nytt nick siden jeg faktisk synes dette er utrolig flaut.

Bare for å ha segt det. det var utrolig dårlig gjort. hadde min sambo gjort det hadde jeg blitt forbannet. å så få broren til å ringe da da går en for langt. Jeg hadde ikke tollerert det.[&:]
Håper dere får snakket sammen. Lykke til[;)][:D]

ORIGINAL: Ja_meg

Jeg har vært sammen med samboeren min i 4 år og vi har et felles barn. Men igår så fikk jeg et skikkelig slag i trynet.
Av alle ting i verden så ringte broren hans meg og sa at samboeren min ikke vil mer osv...Herregud jeg visste ikke hva jeg skulle si. Først av alt ble jeg utolig lei meg fordi samboeren min betyr så mye for meg og greit at det har vært hardt i det siste men det er ikke da man gir opp, det er da man begynner å kjempe synes jeg. For det andre blir jeg skuffet og sint for jeg føler at etter 4 år fortjener jeg å høre det fra han hvis det er noe, samme hvor tungt det er. Sånne ting er vanskelig å si og sånn er det bare.
Jeg hadde aldri trodd dette om han at han skulle få broren sin til å ringe meg.[:(]
Er det bare jeg som overreagerer eller?

Jeg har valgt å skaffe meg et nytt nick siden jeg faktisk synes dette er utrolig flaut.

Uff... Synes vannvittig synd på deg, samtidig som jeg blir rasende sint på din mann (og hans likesinnede..)![:@] Dette her er litt typisk for feige og egoistiske menn. Selvfølgelig MYE enklere for han å få noen andre til å gjøre jobben. Da slipper han jo å få noe motstand. "Jeg orker ikke mer, vil ikke snakke om det, jeg vil bare ha mest mulig behagelig..". Arrrrrrrrrg... Helt utrolig at sånne menn får sove på natta. Og så står du igjen der da. Og er typisk flink pike, og synes dette er flaut. DET ER HAN SOM BØR VÆRE FLAU!!! Jeg aner ikke noe om deres situasjon, men dette er aldri måten å løse noe på! I tillegg har dere t felles barn. Da er det faktisk ikke han som kommer i første rekke, og hvis han vil ha kontakt med sitt barn MÅ han faktisk behandle deg med respekt! Og det betyr; snakke med deg ansikt til ansikt(selvfølgelig ikke foran barnet!!!) , oppsøke profesjonell hjelp om nødvendig, finne fram til en løsning SAMMEN. Hvis man ikke kan leve sammen lenger, så er det en fair sak, men man stikker ikke bare på den måten!

ORIGINAL: ~Stjernemor~

oi da, det var jo smålig!!!!

Håper du får prata skikkelig ut med han!

LYKKE TIL!!

*trøsteklem*[;)]

Back
Topp