Jeg er knust

fy og fy for en måte å gjøre det på.
han er f**n meg ikke mann når han ikke klare ordne opp selv[:@]

skjønner du blir såret[:(]
stor trøsteklem til deg

ORIGINAL: Ja_meg

Takk for støtte.
Jeg både tror og håper at jeg kommer sterkere ut av dette.
Blir bare så utrolig sjokket, for vi hadde blitt enige om å få hjelp hos familivernkontoret og har bestilt time hos de. Bare skjønne rikke helt hva han tenker med.
Men jeg er bare redd for at jeg skal la følesene mine ta overhånd og ta han tilbake, fo rjeg vil egentlig ikke at det skal skje. fornuften min sier meg selvfølgelig at det ikke er bra.

Det kommer ttil å ta lang tid å lomme over det, og skjønner godt at du ville tatt han tilbake om det er mulig, for er man glad i noen blir ikke de følelesene borte sånn over natta... [&o]

Håper dere kan få snakket sammen om ting, og kanskje få hjelp på meglings kontoret?

håpe han våkner opp og ser hvor dumt han oppfører seg mot deg, ordentlig dårlig gjort[:'(]

*trøsteklem*

Huffda... synes det er litt feigt å ikke kunne si det direkte til deg.  Du fortjener en forklaring "face to face".
Vet ikke helt hva mer jeg skal si, så da sender jeg en stor trøsteklem istedenfor

eeeeh??? en voksen mann som får sin BROR til å ringe???

Har vært borte i at bror til pappa sa at det var greit om han skilte seg fra mamma fordi vi skulle flytte... Men at brorsann sier ifra om bruddet er jo latterlig! Fortjener mere enn det du! Ring til kællen og be han komme hjem og VIS at han er en MANN!!!

Vi og har hatt det tøft, men han sa ihvertfall fra sjøl[&:] Når man har det tøft så gjør man noe med det, gir ikke bare opp på den måten!

Uff kjenner jeg blir provosert!! Masse trøsteklemmer til deg!!

ORIGINAL: blomsten min

Har vært borte i at bror til pappa sa at det var greit om han skilte seg fra mamma fordi vi skulle flytte... Men at brorsann sier ifra om bruddet er jo latterlig! Fortjener mere enn det du! Ring til kællen og be han komme hjem og VIS at han er en MANN!!!

Vi og har hatt det tøft, men han sa ihvertfall fra sjøl[&:] Når man har det tøft så gjør man noe med det, gir ikke bare opp på den måten!

Har ikke lyst til å ringe han, han blir bare sur alikevel og det kommer ikke noe godt ut av det ihvertfall.

Veit ikje om nån andre har sakt det (hakje ti å lese gjønna aille inlæggan), men synes virkeli ikje du ska skjæmmes over detta. det e han så har domma sæ ut! Skift tebake te det gamle nicket ditt du[:)] Førrfærdeli tåpeli gjort av han, han oppføre sæ så en fjorttis, å du førtjæne heilt klart nåkka bedre!!

Mange trøste- og ståpåklæmma te dæ!!

ORIGINAL: blomsten min

Har ikke lyst til å ringe han, han blir bare sur alikevel og det kommer ikke noe godt ut av det ihvertfall.
da er det nok greiest å la være.. ikke vær flau forresten, den som har dreti seg over leggen er hvertfall ikke du![:)] Ingen kommer til å dømme deg om du bruker ditt vanlige nick[:)]

Igjen sender jeg masse trøsteklemmer! Utrolig trist at du må gå gjennom noe slikt

ORIGINAL: *Ain@

Hvor gammel er han....... skikkelig fjortis opplegg spør du meg!!!!!
Synes synd på deg, håper han blir voksen rimelig kjapt, kommer for å snakke ut med deg!

For en vanvittig feig måte da, etter 4 år hadde du fortjent mer ja.

å bli sur for at du ringer er bare dumt syns eg. han kan ikkje forvente at du bare: "alt i orden her"[8|][8|]  etter 4 år og et barn,fortjener du en forklaring!!!   og som det blei sagt, det er ikkje du som gjorde nåkke dumt, så ingen kommer til å sjå ned på deg fordet![;)]   stor klem til deg og småen!!![:)]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

oi da, det var jo smålig!!!!

Håper du får prata skikkelig ut med han!

LYKKE TIL!!

*trøsteklem*[;)]

ORIGINAL: trønderveitja

Ånei...å så trist da[:o]Men det er ganske feigt av han å bruke broren sin som budbringer.Er jo en voksen mann som kan fortelle sånt selv.Uff...stor trøsteklem

Mannfolk!!!!!!!! [:@] *UtenåDraAlleOverEnKam*

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Ånei...å så trist da[:o]Men det er ganske feigt av han å bruke broren sin som budbringer.Er jo en voksen mann som kan fortelle sånt selv.Uff...stor trøsteklem

Og bare på toppen av kaka, vennina mi som skulle holde meg med selskap valgte heller å møte noen andre enn å komme hit som vi hadde avtalt. Ikke noe kult å sitte alene når man har det sånn som dette.[:(]

Fy så dårlig, den "gutten" eier F ikke ryggrad.
Håper dere får pratet for både din og barnet deres sin skyld.
Mange trøsteklemmer!

Og bare på toppen av kaka, vennina mi som skulle holde meg med selskap valgte heller å møte noen andre enn å komme hit som vi hadde avtalt. Ikke noe kult å sitte alene når man har det sånn som dette.[:(]
du er uheldig du[:(]... unnskyld, men for ei venninne som gjør sånn! Ingen andre? familie eller noe?

ORIGINAL: Rebecca85

Seriøst? For en idiot som lar broren ringe deg... Du burde si til han at han bør komme seg hjem og gi deg en skikkelig forklaring, for etter 4 år fortkener du noe mer en det!! [:@]

Skjønner godt at dette er jævlig for deg, håper du har mange gode venner til å støtte deg...

*trøsteklem*

Back
Topp