Jeg er knust

Ærlig talt! En gutt på 29 år og oppføre seg sånn![:@] Å bruke en budbringer var noe vi kanskje gjorde da vi var 10-12 år! Rimelig barnslig og uvoksent av han å gjøre dette på denne måten!

Jeg synes overhode ikke du overreagerer! Du har all grunn til å reager! Og fortjener å få beskjeden direkte fra han etter 4 år som samboer!

ORIGINAL: ~Stjernemor~

oi da, det var jo smålig!!!!

Håper du får prata skikkelig ut med han!

LYKKE TIL!!

*trøsteklem*[;)]

ORIGINAL: solsikke76=0)

ORIGINAL: andrinesinmamma

å huff da...
[:(][:(][:(]

hvet ikke hva jeg skal si...

klem

ORIGINAL: andrinesinmamma

å huff da...
[:(][:(][:(]

hvet ikke hva jeg skal si...

klem

Næmen:( Sååå vondt å høre.
Det var veldig dårlig av han å ikke si det selv..! Virkelig[:(]
*grøss* HATER da det skjer sånt, why love liksom?
Er i samme båt (nesten) og det er forferdelig. jeg skal ikke si "ta tiden til hjelp" for antagelig hjelper ikke det deg. Det hjelper ikke for mg å høre det.
Jeg håper dere får snakket sammen. Vet ikke noe om deg, eller hvor gammelt barnet deres er. Men er det i startfasen kan det jo være en reaksjon for å ha blitt pappa og fått forandret livet sitt.. Mange skjønner ikke helt alvoret før babyen faktisk er der.
Han skylder deg en god, og laaang prat etter 4 år. dere har delt alt gjennom 4 år, og med felles barn skal dere ha noe å gjøre med hverandre for resten av livet. Håper det ordner seg til det du ønsker.
En prat er helt nødvendig. Bare å ring han!

ORIGINAL: trønderveitja

Ånei...å så trist da[:o]Men det er ganske feigt av han å bruke broren sin som budbringer.Er jo en voksen mann som kan fortelle sånt selv.Uff...stor trøsteklem

signerer. Håper du får snakket ut med ham

Back
Topp