Jeg er knust

Ja_meg

Andre møte med forumet
Jeg har vært sammen med samboeren min i 4 år og vi har et felles barn. Men igår så fikk jeg et skikkelig slag i trynet.
Av alle ting i verden så ringte broren hans meg og sa at samboeren min ikke vil mer osv...Herregud jeg visste ikke hva jeg skulle si. Først av alt ble jeg utolig lei meg fordi samboeren min betyr så mye for meg og greit at det har vært hardt i det siste men det er ikke da man gir opp, det er da man begynner å kjempe synes jeg. For det andre blir jeg skuffet og sint for jeg føler at etter 4 år fortjener jeg å høre det fra han hvis det er noe, samme hvor tungt det er. Sånne ting er vanskelig å si og sånn er det bare.
Jeg hadde aldri trodd dette om han at han skulle få broren sin til å ringe meg.[:(]
Er det bare jeg som overreagerer eller?

Jeg har valgt å skaffe meg et nytt nick siden jeg faktisk synes dette er utrolig flaut.

oi da, det var jo smålig!!!!

Håper du får prata skikkelig ut med han!

LYKKE TIL!!

*trøsteklem*[;)]

ORIGINAL: trønderveitja

Ånei...å så trist da[:o]Men det er ganske feigt av han å bruke broren sin som budbringer.Er jo en voksen mann som kan fortelle sånt selv.Uff...stor trøsteklem

UFF SÅ TRIST DA[:(][:(][:(] men for en måte han gjorde det på da..skikkelig smålig.....

Seriøst? For en idiot som lar broren ringe deg... Du burde si til han at han bør komme seg hjem og gi deg en skikkelig forklaring, for etter 4 år fortkener du noe mer en det!! [:@]

Skjønner godt at dette er jævlig for deg, håper du har mange gode venner til å støtte deg...

*trøsteklem*

ORIGINAL: *Ain@

Hvor gammel er han....... skikkelig fjortis opplegg spør du meg!!!!!
Synes synd på deg, håper han blir voksen rimelig kjapt, kommer for å snakke ut med deg!

Han er 29[>:]

Selv om jeg er helt knust og elsker han aldri så mye, så vet jeg enkelt og greit ikke om det er noe vist i å fortsette som noe par.
Jeg hadde aldri trodd han skulle gjøre noe sånt mot meg.

Det er et tøft slag å få slengt midt i trynet!
Utrolig feigt gjort å gjøre det på en slik måte. Respektløst synes jeg!

ORIGINAL: opus dei

Helt enig, respektløst ovenfor meg og ikke minst barnet vårt synes jeg.
Jeg synes virkelig at 4 år er verdt mer enn en tlf fra broren hans.
Broren hans sa at sdet var han ide å ringe meg, men uansett så kunne samboeren min sagt at nei, dette må jeg gjøre selv. Han hadde visst snakket med broren sin om dette i noen uker og broren hans følte det ble feil at jeg skal gå rundt å ikke vite noe av dette.

Skjønner jo at broren synes at du skulle vite det, den er jo grei. Men, det handler jo om å være voksen nok til å kunne stå for, og å være rakrygget nok til å si det som det er, uansett hvor vondt og tungt det er.

Prater med henne på MSN nå!
Dere må virkelig støtte henne masse nå, for det trenger hun!!!!!!!!!

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Tusen takk vennen.

ORIGINAL: Ja_meg

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Tusen takk vennen.

Bare hyggelig!!!![;)]

ORIGINAL: Beta

Nei så slem han er[:'(] Fade for et mannfolk! Sikker på at du fortjner mye mere! Broren var jo egentlig bare snill som syntes du skulle få vite det, men at han ikke engang da er mann nok til å reise hjem å snakke med deg er helt sykt!

Stakkars, stakkars deg[:(] Dette må være grusomt! Vet ikke om jeg hadde blitt mest lei meg eller sint[:@]

Sender deg en stooor trøsteklem jeg! Og håper du får det bedre snart
Jeg vet faktisk ikke om jeg er mest lei meg eller sint selv.
Og det eneste jeg har pratet med han siden broren hans ringt er når han var en kjapp tur innom her igår for å hente tannbørste. Og jeg ville vise noe påskepynt barnet våres hadde laget i b hagen, men han hadde visst så dårlig tid at han ikke gadd å se på det engang.

ORIGINAL: trønderveitja

Ånei...å så trist da[:o]Men det er ganske feigt av han å bruke broren sin som budbringer.Er jo en voksen mann som kan fortelle sånt selv.Uff...stor trøsteklem

sjønne godt du har d tungt nu. å måten han har jort d på e utilgiveli, d såre like masse som selve handlinga. (min x sendte mæ sms etter 3.5år ekteskap)

ORIGINAL: opus dei

Signerer denne!!!!

Uansett hvor tøft det er, så tror jeg du kommer ut av det styrket. Kanskje det beste er at det skjer nå og ikke seinere, hvis det uansett skulle gå slik.
Ved å vise at man er svak viser man samtidig hvor sterk man er. Gjør og reager på den måten du synes er riktig for deg uansett hva andre synes og mener.

Ikke rart du reagerer!
Å få broren til å ringe synes jeg er direkte slemt og ikke minst barnslig.
Tyder ikke på mye respekt[:'(]

Takk for støtte.
Jeg både tror og håper at jeg kommer sterkere ut av dette.
Blir bare så utrolig sjokket, for vi hadde blitt enige om å få hjelp hos familivernkontoret og har bestilt time hos de. Bare skjønne rikke helt hva han tenker med.
Men jeg er bare redd for at jeg skal la følesene mine ta overhånd og ta han tilbake, fo rjeg vil egentlig ikke at det skal skje. fornuften min sier meg selvfølgelig at det ikke er bra.

Back
Topp