Jeg er jo snokern

Da har jeg vært på kino med en venninne på sett the imposible, fimlen om tsunamien i thailand i 2004. En ufattelig sterk film, kjempe bra laget og anbefales på det sterkeste, men vent til babyene er kommet ut! vi gråt i to timer mens filmen pågikk!!!

Å, den har jeg dåp lyst å se! Så hyggelig at du dro ut me en venninne. Håper jeg kan ta en tue ut snart. Har noen er en rakne siden jeg har sett :/

Lenge sifem jeg har vært på en voksenkino :P går mest i barnefilmer meg gutta......
en mann på været på yv2, det var nytt for meg :P heeh

Lenge siden heh har vært på kino i det generator. Heltestatus . Mener hele tatt!!!
Var for ett år siden, of før det var det ørten år ..

Her var jo zek artige tråden.

Snart lønsh for min del.. Tygger tyggis på harde livet for å dmpe røyksuget.. Må ikke sprekke i dag og.

Skjer lote jer jat en haug med klesxask når.keh kommer hjem.gra kobb. Mp.ta dey ubna i dagm oallefall koe av dy.

Haha funny greier:D
Vil ikke di jeg skjønner mye ;) er det autocorent deres som tuller det til? Min er tydeli fin på det og skriver ganske så riktig :)

For en gjeng! tror dere trenger tastetrening hehe, jeg skriver osgå masse feil, men jeg skriver så masse på pc så gjerne derfor det er lettere å skrive riktig, men er verre nr jeg skriver på mobilen hehe.
Nå skal snuppa ha hvilen sin før vi skal reise til mormor og fortelle henne om graviditeten, hun har vært bortreist så hun har ikke fått vite det enda, men nå er jeg redd noen adre sier det til henne før jeg får sagt set selv.
I kveld blir det zumba og det skal gjøre godt for nå følher jeg at jeg har skeiet litt for mye ut den siste uken så nå er det skjerpings

Jeg skriver alltid mye feil, men skriver mest fra appen nå. Ser at min autocorrect tetter mye btw for meg. Eller, nester da...
Uff, jeg blir alltid like flau når jeg set overskrifte på denne tråden her, jeg tenkte ikke på at den skulle bli så synlig. Virker skikkelig sjølinjen = sjøldigger. Blæ assa.
Idag har jeg vært innom en venninne etter ul'en. Mannen vil fortsatt ikke se noe tom så mange enda. Jeg vil so til nærmare familie hvertfall sa...

Jeg og vil strikke noe, kanskje ett vognteppe :) ingen mester i å strikke egentlig, så får nå se hvordan det he... Gleder meg til å sove i kveød.,. Unge midte er på tv i kveld og...

Da var nyheten fortalt til mormor og det ble noen tårer der også gitt!! og det første hun spurte om var: er du redd, eller har du troen på at dette vel gå bra?
Stakker hun er så bekymret for meg <3 søte mormor <3

Jeg har strikket babyteppe til begge mine små, Aron fikk ha sitt rundt seg hele tiden vi var på sykehuset og helt frem til obduksjonen så den ligger i minneboksen hans. Jeg skal strikke et til denne babyen også så snart jeg vet hvem som skjuler seg i magen <3 Jeg kan foreløpig bare strikke tepper så farmor skal lære meg å strikke mer slik at jeg han lage et sett til den lille <3 slik at den skal få noe spesielt av meg og ikke bare arvetøy fra stoebror og storesøster....

Da var nyheten fortalt til mormor og det ble noen tårer der også gitt!! og det første hun spurte om var: er du redd, eller har du troen på at dette vel gå bra?
Stakker hun er så bekymret for meg <3 søte mormor <3

Jeg har strikket babyteppe til begge mine små, Aron fikk ha sitt rundt seg hele tiden vi var på sykehuset og helt frem til obduksjonen så den ligger i minneboksen hans. Jeg skal strikke et til denne babyen også så snart jeg vet hvem som skjuler seg i magen <3 Jeg kan foreløpig bare strikke tepper så farmor skal lære meg å strikke mer slik at jeg han lage et sett til den lille <3 slik at den skal få noe spesielt av meg og ikke bare arvetøy fra stoebror og storesøster....

Å det vil eg og strikke :D Men som du seie, må vente litt :) Det var ett sett eg og håpa på og kunne klare og ha klart, men får sjå kor flink eg er :P hehe, må kansje ty til og spørre besta mi om ho kan hjelpe :)

Back
Topp