Jeg er jo snokern

Intervjuet gikk kjempe bra helt til siste spm kom: er det noe vi bør vite som kan påvirke abredet ditt i fremtiden???
Helvete! og jeg som ikke klarer å lyge, fikk frem at jeg er gravid men at det er veldig tidlig enda så vi vet enda ikke hvordan det vil gå! Æsj! der røk den jobben!!!

Så kjipt Angelica2010 :( skulle ikkje spilt noken rolle...

Så kjipt Angelica2010 :( skulle ikkje spilt noken rolle...
Det skulle ikke det, og er ikke sikkert det gjør det heller. men jeg har en dårlig følelse. dem hadde 35 søkrer til den ene stillingen, så hvorfor skal de velge hun ene som er gravid?
Men som de sa: hvis det er deg vi vil ha, så ha vi nok av søkere vi kan spør om vil ha din stilling mens du er i permisjon....
Det høres veldig fint ut, men er det så reelt?

Det skulle ikke det, og er ikke sikkert det gjør det heller. men jeg har en dårlig følelse. dem hadde 35 søkrer til den ene stillingen, så hvorfor skal de velge hun ene som er gravid?
Men som de sa: hvis det er deg vi vil ha, så ha vi nok av søkere vi kan spør om vil ha din stilling mens du er i permisjon....
Det høres veldig fint ut, men er det så reelt?

Det hørtese jo litt bedre ut, på en måte.. Vi får håpe du er den beste for jobbe sånn at dei velger deg :)
Krysse fingrane for deg :)

Ja lykke til med intervju! Ikke lett etterhvert som magen vokser! Var i samme situasjon med nr en! Jeg hadde blitt lovet fast jobb, hvor arbeidsgiveren min hadde saft at de var så fornøyd med meg at de skulle lage en stilling! Det var plutselig ikke så aktuelt når jeg sa at jeg var gravid! Men jeg tenkte då at jeg ikke bil jobbe et sted spm oppfører seg slik! Masse lykke til

Her er jeg så trøtt og sliten etter battens rampesterker fra Emilie. Våknet og masa minst 6 ganger,så tio slutt gikk je g ho til å sobve i senga sammens med mef... Og da klarte vi og forsove oss til hs time111 BLÆÆÆ... OG NÅ Har jeg vørdens vøretw humør og bare skal legge meg sammens med ho og spve lut!!! Drittt dritt dag!!!

nå er det bare 15 min til jeg skal hjem :) gleder meg, utrolig stress på jobb i det siste... hjem å slappe av åå osfoaen :)

Jeg skal snart på sosialkeld med jobben! Minste gutten er syk, så håper ikke han blir verre til beg skal reise :/

Hahaha dette kan jo bli veldig artig, sunn att kg har autocorreck ,så da blir det jo så jævelig bar :) haha eller ikke:)

Jeg har nettopp hentet mini. Nå svak han se drømmehagen, pg jeg lage mat. Her har også autocorrect så mye blir riktig? Men hadde ikke akt ;)

Woohooo :) nå skal jeg gå å se på ny bil ;) har en mitsubishi lanceer fra før, 98mod! gsmmelt vrak.. Så vi skal se på en Opel astra 08mod :) overrasket hvor fint det gikk å skrive fra iPad :P

Opp, spennenderf mrd ny bol da! :kr
Jeg har nettopp lagt mine, og nå skal jeg sløve på sofaen. Kanskje rydde litt først. Er det noe bra p se på tyven i dag da? Om noen her skjønner hva jeg mener ;p

Håper du får jobben til tross for at du er gravid Angelica2010! :)
Jeg er tappet for enewgi!!! haff..... glad det er frihelg og at kjæresten kommer hjem på lørdag, trenger en klem :)

Kjenner jeh tok den litt vel yt åå tremings gitt. Rt hemt hårn i hele kroppen. Dkal bli godt å lehge seg etteråå.. Tror egentlig ikke t det vlir sæ veldig øenge til jeller.

Fy øren keh skriber mye feil når jeg skriver med.movulen. Ser jo nå hvorfor jeg vruker lsng til med å slribe sms for jeg må jo rette på ting jele tifen. Damn you bokstaver soms står så stett

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp