Jeg er jo snokern

Snokern

Elsker forumet
Så derfor har jeg snoket hos juni2012 jentene.

De har en morsom skravletråd hvor det ikke er lov å bruke denne knappen

ImageUploadedByBV Forum1358375708.364591.jpg

Og heller ikke autocorrect. Kan bli noen morsomme samtaler :)
Hva sier dere? Er dere med? Jeg har klart meg godt uten mange feil her? Men kan bli morsomt ejjerhvery ;j

Kom igjen jenter og la skravla gå så vi klatrer høyere på liste?!
;)

Eg er med :D

Så bra :) er vel bare du og jeg som er våkne nå, men regner meg de andre hiver seg på etterhvert det. Kan hiv skravle I'm hvasomhelst egentlig. Hadde jo vært skikkelig motto å få noen ekstra lodd, sant? ;)

Haha? Bendik bra () var ikke så enkelt dette faktisk ;kr
Nå skal jeg og sove tenker jeg? Me fortsetter i motra ;) sov godt ~3

Hehe regner med du skjønte hva jeg mente;) nå hiver jeg inn håndkleet her også, tidlig på første svangerskapskontromm i morgen! Er spent:) od natt piker)

Haha ble litt rart å lese. Men morsom tråd:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tja er våken jeg oxo, men dettte var inke noe moro. For jeg skriver masse grill som regler

jeg er med! men da må vi være obså på misforståelser hehe. Ingen sure miner, bare latter vin og sang hehe... Nå skal jeg snart avgårde på intervju. wish me luck!

Hehe... :-) morsom tråd:-) ikke like lett å lese alt, men noe var jo forståelig:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Haha! Virker som om alle er fullt :H
Æsj greier ikke skrive riktig hekker :p
Ha en supersuper dag alle sammen! ~3
Nå sitter jeg og venrer på at jeg skal farge håret :)

haha, så morsomt :) masse lykke til angelica2020! :)

har jentene noen planer idag eller ?

Jeg skal vakse hele huser og har heller lyst til å ligge på sofaeen *trøtt*

Jeg er også med, pleier somregel å klare skrive rett på pc, men er jo innom på mobil og så kan jo sikkert komme noen skrivefeil der vil jeg tro..... :p

Nå sitter jeg mid fargekliss i håret, etterpå skal jeg hjem og sove flr jeg henter mini. Og så skal jeg skravle meg dere ;)

Snart lønsj. Skal vli godt med ei luta pajse egentlig. Etter iovv skaø vli avgårde å trene litt, tenker at jeg vate slal gå på tredemøkla i dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp