Jeg er Gravid!

Linselusen

Linselusen
HURRA!!

Jeg er virkelig gravid og har mistet hode fullstendig!! :hilarious::hilarious::hilarious:

Har gått med akutt gravings på smash siden i går kveld.. Men jeg mente at jeg hadde spist den opp i helgen...

Så da går jeg i skapet i dag for å se om jeg finner noe form for sjokolade :p
og til min store glede så ser jeg en smash pose i skapet... FANTASTISK!!

Ristet oppgitt på hode for at jeg trodde jeg hadde spist opp siste bit...

stikker hånden oppi og finner til min store fortvilelse en brun eplseskrott, inntørket te pose og noe plastikk papir!:shifty:

Kan jo lure på hva jeg har tenkt på når jeg har logge smashposen på plass igjen i skapet med dette innholdet etter å ha fullført sjokoladen:facepalm:

Godt det ikke er lenge igjen og at det bare er ammetåken som tar over...:D:D:D

Flere?

Hahaha herlig!:laughing005 Joda jeg merker også at gravid/ammetåka begynner å komme. Man blir så opptatt i hodet at feil skjer til stadighet. F.eks glemte jeg å hente guttungen i bursdag forrige helg. Heldigvis hadde de det så gøy at bursdagen ikke var over når jeg kom en halvtime for sent.:p

Også glemte jeg å merke urinprøven igår. Sambo sa når jeg hadde satt den inn i luka: ja nå har du merket den godt? Neida da var det bare å hente den igjen.:p

Hehe det er helt klart at det ikke bare er noe som heter ammetåke. Det er definitivt gravidtåke også, og det merkes:D

Litt som når jeg ryddet på kjøkkenet i går og la fra meg mobilen i kjøleskapet mener du? :P

Hahaha herlig!:laughing005 Joda jeg merker også at gravid/ammetåka begynner å komme. Man blir så opptatt i hodet at feil skjer til stadighet. F.eks glemte jeg å hente guttungen i bursdag forrige helg. Heldigvis hadde de det så gøy at bursdagen ikke var over når jeg kom en halvtime for sent.:p

Også glemte jeg å merke urinprøven igår. Sambo sa når jeg hadde satt den inn i luka: ja nå har du merket den godt? Neida da var det bare å hente den igjen.:p

hahaha.. uff hell i uhell da :D Gutten din var vel bare fornøyd med det hehe...
Jeg glemte igjen fotballskoene til guttungen når vi skulle på Voss cup... Måtte kjøpe nye hehe...

Tror ikke jeg har husket å ta med en eneste urinprøve denne gangen... :bag:

HURRA!!

Jeg er virkelig gravid og har mistet hode fullstendig!! :hilarious::hilarious::hilarious:

Har gått med akutt gravings på smash siden i går kveld.. Men jeg mente at jeg hadde spist den opp i helgen...

Så da går jeg i skapet i dag for å se om jeg finner noe form for sjokolade :p
og til min store glede så ser jeg en smash pose i skapet... FANTASTISK!!

Ristet oppgitt på hode for at jeg trodde jeg hadde spist opp siste bit...

stikker hånden oppi og finner til min store fortvilelse en brun eplseskrott, inntørket te pose og noe plastikk papir!:shifty:

Kan jo lure på hva jeg har tenkt på når jeg har logge smashposen på plass igjen i skapet med dette innholdet etter å ha fullført sjokoladen:facepalm:

Godt det ikke er lenge igjen og at det bare er ammetåken som tar over...:D:D:D

Flere?
Uff nå fikk jeg dårlig samvittighet da jeg sto med hodet i min Smashpose;)

Back
Topp