Jeg er glad

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
På grunn av flere ting:

1. Har barnevakt i kveld for kjæresten og jeg skal feire 8 årsdagen vår i dag:Heartred
2. Jeg har fått henvisning til TUL og fikk allerede time i morgen kl 10.40.
3. Fikk ny jordmor enn hun jeg hadde sist svangerskap, og har time allerede tirsdag neste uke
4. Niplene mine har blitt veldig sensitive
5. Alle valg som må taes til huset vi kjøpte i påsken (nybygg) er straks tatt (GLEDER meg til å flytte i stort hus!)
 
Så herlig med så masse glede!! Nyt det . Og gratulerer med 8 års dag :Heartred
 
Gratulerer med 8 år:Heartred


Hvordan gikk UL i dag?:Heartred
Takk:Heartred
Det gikk fint:happy: Plommesekken lå tydelig inne i livmoren, og eggløsningen hadde skjedd fra høyre eggstokk. Fordi det var så tidlig, så kunne man ikke se noe inni der, men det sa gynekologen at var helt vanlig. Han satte opp ny time om 2 uker :D så det er bra!

Men jeg fant ut av at jeg har fått uvi. Så nå må jeg gå på antibiotika for det:arghh:
 
Åååå så godt å høre:love017
Gratulerer så mye, nå kan du senke skuldrene litt i hvertfall :hug003 hvor langt ble det antatt at du var på vei da?
Har så lyst på tidlig UL jeg også, men er det noe vits så tidlig? Er 5+3. Men etter ekstrem prematur sist så er jeg så redd for å gjøre noe..

Godt de fant ut av UVI tidlig da så får du behandlet det fort i stede for at det skal bli være:happy119

Har tenkt mye på hvordan det gikk siden du var så bekymret :Heartred
 
Åååå så godt å høre:love017
Gratulerer så mye, nå kan du senke skuldrene litt i hvertfall :hug003 hvor langt ble det antatt at du var på vei da?
Har så lyst på tidlig UL jeg også, men er det noe vits så tidlig? Er 5+3. Men etter ekstrem prematur sist så er jeg så redd for å gjøre noe..

Godt de fant ut av UVI tidlig da så får du behandlet det fort i stede for at det skal bli være:happy119

Har tenkt mye på hvordan det gikk siden du var så bekymret :Heartred
Tusen takk! Ja, nå er jeg helt avslappet og stresser ikke lenger. Er veldig glad for at han satte opp en time om 2 uker. Han antok at jeg var 5+6 ut ifra første dag i siste mens. Men jeg er nok bare 5+1 ut ifra når jeg hadde eggløsning. Han sa ikke noe på målene. Han ville heller si noe mer om 2 uker.

Det er ikke no vits å dra så tidlig nei. Så jo ikke no embryo og heller ikke no hjerte. Beste er nok å ta mellom uke 8-12 (jeg tok i uke 8 og 12 sist og da så man masse). Skjønner at du er redd:Heartred Snakk med jordmor om det, så du slipper å gå rundt og bære nervøs for prematur igjen!

Ja, det var bra! Nå har jeg fått antibiotika og skal bli bedre:happy: Nå gleder jeg meg masse til ultralyd når jeg er 7+1
 
Back
Topp