Jeg elsker deg!!!

Hver dag. Mannen gjør også det.

Ja, gjerne flere ganger om dagen. Han sier det til meg og ja, jeg elsker ham jo og dermed er det helt naturlig å svare ham (eller si det først til ham).

Nei, jeg sier at jeg er glad i ham, og det sier jeg sikkert 100 ganger om dagen.
For meg er å elske noen forbundet med en romantisk type kjærlighet som man har til en partner.
Jeg skulle hatt et ord som var mye sterkere enn "elsker" igjen for å beskrive hva jeg føler for sønnen min, for det er jo en helt egen type kjærlighet. :)

Da jeg vokste opp var det ingen som sa "jeg elsker deg" til barna sine.
Signerer dette!
Men fikk høre "glad i deg" hver dag og så mye kos man ville:)

Sier elsker deg hver eneste dag [emoji173]

Hver eneste dag flere ganger daglig også. Jeg har vokst opp uten den kjærligheten et barn fortjener, og sønnen min får dobbel dose<3....

Hver eneste dag flere ganger daglig også. Jeg har vokst opp uten den kjærligheten et barn fortjener, og sønnen min får dobbel dose<3....

Samme her. Han dytter meg vekk flere ganger om dagen fordi han synes det er nok mammanuss nå. :P
Typ "jada, mamma, jeg vet du er glad i meg, men nå bygger jeg Duplo.." :D

Jeg sier det hver dag til vår firebeinte frøken, men hun sier det aldri tilbake med ord... :oops: Men til gjengjelde kommer det heldigvis til uttrykk i massevis på andre måter! :love017

Hver eneste dag. Hun skjønner nok ikke betydningen, men hun blir kosa og klemma så mye at hun blir irritert til tider :P

Sier det hver dag. Sier elsker deg både til mann og barn. Jeg kan være glad i mine nærmeste, venner osv. Men elsker kun et fåtall, f.eks barn, mann, foreldre osv.

Spennende å se hvordan vi alle legger forskjellig vekt på ordene:)

Hver dag! Når hun var baby så sa jeg at jeg var glad i henne, men så når hun lærte å snakke så begynte hun å si "elsker deg", etter å ha hørt på meg og pappaen. Så da ble det naturlig å si det tilbake til henne. Så her sier vi at vi elsker barna flere ganger om dagen :)

Nei, jeg sier at jeg er glad i ham, og det sier jeg sikkert 100 ganger om dagen.
For meg er å elske noen forbundet med en romantisk type kjærlighet som man har til en partner.
Jeg skulle hatt et ord som var mye sterkere enn "elsker" igjen for å beskrive hva jeg føler for sønnen min, for det er jo en helt egen type kjærlighet. :)

Da jeg vokste opp var det ingen som sa "jeg elsker deg" til barna sine.

Enig.
Nå er min for liten til å forstå ord, men føler "jeg elsker deg" er forbeholdt mannen i mitt liv. Og vi sier heller ikke det hver dag. Viktig at det ikke blir sagt som "vane". Da mister det kraften.

Jeg er glad i deg er for meg heller ikke noe jeg slenger rundt. Føler de som får den sin vei forstår at betydningen er ekte siden jeg ikke sier det så ofte.

Kjærligheten for sønnen min er likestilt med kjærligheten til mannen min. Men det er to helt ulike følelser. Morskjærligheten og den romantiske kjærligheten er for meg vidt forskjellig og derfor aldri i konkurranse med hverandre [emoji173]

Ja, hver dag, ofte flere ganger om dagen :) vokste opp i hjem hvor jeg aldri fikk høre noen var glad i meg eller elsket meg, så derfor er det viktig for meg at barnet mitt får høre det fra meg.

Back
Topp