Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer dette!Nei, jeg sier at jeg er glad i ham, og det sier jeg sikkert 100 ganger om dagen.
For meg er å elske noen forbundet med en romantisk type kjærlighet som man har til en partner.
Jeg skulle hatt et ord som var mye sterkere enn "elsker" igjen for å beskrive hva jeg føler for sønnen min, for det er jo en helt egen type kjærlighet.
Da jeg vokste opp var det ingen som sa "jeg elsker deg" til barna sine.
Sier det hver dag. Fordi det er sant og barnet mitt skal aldri tvile på det.Sier du "Jeg elsker deg" til barnet/barna dine? Er det isåfall noe du sier hver dag, eller innimellom?
Hver eneste dag flere ganger daglig også. Jeg har vokst opp uten den kjærligheten et barn fortjener, og sønnen min får dobbel dose<3....
Nei, jeg sier at jeg er glad i ham, og det sier jeg sikkert 100 ganger om dagen.
For meg er å elske noen forbundet med en romantisk type kjærlighet som man har til en partner.
Jeg skulle hatt et ord som var mye sterkere enn "elsker" igjen for å beskrive hva jeg føler for sønnen min, for det er jo en helt egen type kjærlighet.
Da jeg vokste opp var det ingen som sa "jeg elsker deg" til barna sine.