Jeg elsker deg!!!

Når de var små så jeg alltid "elsker deg herfra til månen og tilbake igjen" når jeg la de. Nå er de 9 og 13 og da sier jeg "love you" når jeg går ut av rommet for natta:) De svarer det samme. Til minste på 7 mnd sier jeg ikke no enda:P

Ja :) Hver dag og hver kveld ved leggetid. Får ofte barna innom på en kos og en rask "elsker deg mamma" iløpet av dagen <3 Svigers sier det også til ungene, og ungene til dem. For oss er det mange måter å elske noen på, og glad i deg er ikke dypt nok :)

Hver dag før de legger seg <3 Storebror som nettopp er blitt 2år er nå begynt å si at han elsker oss <3

Oppvokst med å si god natt, gla i deg, fra mamma/pappa, og den setninga har jeg viderført til min datter som nå er 4,5 [emoji173] Hun vet ikke hva 'elsker deg' betyr, så for meg er det mer betydningsfult å si glad i deg, for det vet hun hva er [emoji173][emoji173][emoji173]

Jeg er ikke så flink til å si det, derfor har jeg gjort det til rutine å si det hver morgen når jeg ønsker dem hadet til skolen og på kvelden når jeg vi sier natta til hverandre. Gjort det i alle årene.

Sier det flere ganger om dagen til barna. Hvorfor er det noe som man bare skal si til mannen sin? [emoji848]

Jeg vokste ikke opp med foreldre som sa det til meg. De sa heller ikke "glad i deg" selv om vi er kjempenære.

I love you er jo brukt som både elsker deg og glad i deg. Glad i deg sier jeg til nære venner. :p

Ja jeg sier at jeg elsker han, nesten hver dag :)

Jeg sier det hver eneste dag! Gjerne flere ganger om dagen også, ikke vant til det selv men føler det er så viktig at barna hører oss si det til dem og snuppa svarer gjerne at hun elsker oss 3 [emoji173]️

Forteller barna ofte at jeg elsker de, og bestandig det siste jeg sier når jeg legger de :)

Ja, det er det siste jeg sier før han legger seg :)
Ellers så sier jeg noen ganger i løpet av dagen at jeg er massemasse glad i han, men på kvelden sier jeg "mamma elske dæ" :)

Hver eneste dag, flere ganger om dagen. [emoji173] Her klemmer og koser vi, sitter i armkroken/på fanget og leser, tegner etc, og vi elsker hverandre - hele gjengen. *Hell, barna og jeg gir hverandre til og med et suss når vi føler for det. Storebror på 2 sier ofte at han elsker og liker meg, og som det smelter mamma[emoji173]. Vi er sikkert så politisk ukorrekte som det går an å få blitt, men det eneste jeg bryr meg om er at barna mine vet at jeg elsker de over alt på jord, og at de er hele min verden, og det er det ikke noe tvil om at de vet. [emoji5]

Nei. Men mange ganger for dagen at jeg er veldig glad i dem

Sier det hver kveld når barna legger seg, og det er så ubeskrivelig godt når de sier det tilbake. Eller når 4 åringen roper I love you etter meg, og 6 åringen kommer hjem med hjemmelagde kort hvor det står " låv ju"☺️

Hver kveld, eller sier love u, for for meg så blir jeg elsker deg det jeg sier til mannen, så selvom love u betyr d samme så er d en forskjell [emoji23][emoji23]

Back
Topp