Jeg elsker deg!!!

Ja eg sier det hver dag...! Eg vil virkelig at hun skal vite at eg elsler henne, for det gjør eg. For meg er å elske en person så mye at man kunne død for den personen eller gjøre hva som helst for..

Nei, eg elsker ikke mannen min men eg er utrolig glad i han men eg kunne ikke død for han og eg kan seriøst ikke gjøre hva som helst for hans del..

Hver eneste dag. Kysser henne også på panna før jeg legger meg, og hvisker det til henne. Bare blitt en vane.

Flere gang om dagen elsker å få høre elsker ddg tilbake [emoji7]

Jeg elsker deg, jeg er glad i deg, fine gutten/jenta mi og jeg er stolt av deg fordi.... sies vel hver eneste dag. Det kommer helt spontant men er vel også viktig for å bygge dem opp :)

Hver dag, til den lille gutten min på 4,5 måned [emoji173]

Har ingen barn enda,men for meg blir det rart å si elsker deg..det blir til mannen. Men jeg vet jeg kommer til å si veldig og kjempeglad i deg ofte.

Her har jeg aldri brukt elsker deg hverken til mannen eller sønnen i det daglige.... jeg GJØR jo det men vi begge synes glad i deg er ett bedre uttrykk :) men plutselig begynte sønnen å si det til meg og da svarte jeg jo såklart det samme! Så var det en periode han sa det før han begynte på engelsk ;) så nå er det glad i deg eller love you det går i:)

Sier det flere ganger om dagen, for selvfølgelig elsker jeg datteren min! [emoji4] Men det er jo en annen type kjærlighet enn jeg og mannen har oss i mellom, føler ikke det er noe rart i å si det til noen av de. [emoji12] Mannen min sier også at han elsker ho, og vi elsker babyen som er i magen også, sjøl om vi ikke har møtt ho enda. [emoji4] Sånn er det bare hos oss da. [emoji173]

Back
Topp