Jeg elsker deg!!!

Flere ganger om dagen :) Vokst opp med at mamma sa det til oss ofte også, i tillegg til at vi klemmer hverandre flere ganger om dagen. Er ikke før jeg ble voksen at jeg skjønte at det ikke var noe alle gjorde :p

Last edited:
Nei, jeg sier at jeg er glad i ham, og det sier jeg sikkert 100 ganger om dagen.
For meg er å elske noen forbundet med en romantisk type kjærlighet som man har til en partner.
Jeg skulle hatt et ord som var mye sterkere enn "elsker" igjen for å beskrive hva jeg føler for sønnen min, for det er jo en helt egen type kjærlighet. :)

Da jeg vokste opp var det ingen som sa "jeg elsker deg" til barna sine.

Sier det flere ganger om dagen:) har ikke vokst opp med det, men det er helt naturlig for meg å si det.

Ja sier det flere ganger om dagen til begge to. Var litt uvant i begynnelsen med nr 1 siden mamma aldri sier elsker deg og hu har nesten ikke sagt glad i deg før vi ble voksne.

Nei. Sier jeg er uendelig glad i de hver dag da. Men elsker deg sier jeg til mannen min.

Før sa jeg "jeg er glad i deg" ofte, så kom en periode der jeg sa det sjeldent, men nå har jeg tatt meg sammen og sier det mer. Vi koser veldig mye, da, og det har jeg gjort siden de ble født. Jeg er over gjennomsnittet kosete og det smitter over på barna. Jeg tenker den kosen sier like mye om kjærligheten for dem som ordene "glad i deg". De får veldig mange kyss også. :)

Hver dag :)

Hver dag. Noen ganger sier hun "jeg elsker deg også mamma" uten at jeg har sagt noe først.

Sier det hver eneste dag. Foreldrene mine sa bare "jeg er glad i deg," men det var likevel naturlig for meg å si "jeg elsker deg." For det er jo det jeg gjør.

Hver eneste dag. Mamma også sa/sier det til meg hver dag/hver gang vi avslutter en samtale på tlf, hun bor langt unna.

Hver dag <3 Jeg fikk aldri høre det selv, bortsett fra ved spesielle anledninger. Om mamma eller pappa hadde sagt at de elsket meg eller var glade i meg nå så hadde jeg tross at de sang på siste verset.
Skulle gjerne ha vokst opp med å vite at mine foreldre var glad i meg. Logikken tilsier at de er det, men likevel...

Jeg har ingen problemer med å si til min datter at jeg elsker henne. Min mann er engelsk, så jeg sier ikke at jeg elsker han uansett. Der er det "I love you". Men det betyr jo både å være glad i og å elske.

Back
Topp