Jeg elsker deg/Jeg er glad i deg

*Riri*

April 2013's babymage
Hva sier du og din samboer til hverandre?
Og hvor ofte sånn ca?
Og hvem sa det dere sier aller først?

Her har seriøst aldri sambo eller jeg sagt det store E ordet enda, jeg tør på en måte ikke si det først, haha:P
G ordet var det han som sa først.

❤️Adele Marie❤️24.04.13❤️

Her sier vi elsker deg hver dag :) husker ikke hvem som sa det først, men tror det var han ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er gift og etter 7,5 år sammen er det veldig naturlig å si det store E-ordet :p Sier det daglig, opptil flere ganger hver dag. Var han som sa det første gang, men usikker på akkurat når det var. :)

Her sier vi elsker deg, og vi sier det alltid før en av oss skal noen plass i tillegg til kyss.

Hvem som sa elsker deg først aner jeg ikke, men tror det var han :p

Er ikke en dag her i huset vi ikke sier at vi elsker hverandre♥♡
Og ikje en kveld uten natta kyss før vi sovner:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her sier vi E-ordet når vi legger oss til å sove og noen ganger ellers :)
Jeg skrev det i bursdagskortet hans, også fikk jeg ingen reaksjon på det, så da måtte jeg manne meg opp litt før jeg sa det :p hehe

Her sier vi det hver dag,flere ganger også gjerne.. hver kveld er det nattakyss og "Elsker deg" ... Og når han er på jobb avslutter vi samtalen med å si det <3

Han sa det først..på sms :P Thihi... han var 17 år :)..Og jeg 16... :)

Her bruker vi G-ordet hver kveld. SJELDEN E-ordet... Tror det var jeg som sa det først.

Går i elsker deg her i huset. Opp til flere ganger for dagen :D
Elsker å si det, elsker å høre det :D hihi.

Sier det litt om hverandre, menxalltid noe hver dag.. jeg sa det først. Han hadde aldri sagt dwt tim noen før (noe jeg har fått bekreftet av Xene hans, så er ikke bare noe han har sagt heller :-P )
Da jeg sa der, sa hab at han ikke var klar for å si sånn ennå... men noen dager etterpå stirret hab mig i øynene og sa det likevel gitt :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har sambo en greie med at han flere ganger om dagen spør meg om han har sagt at han elsker meg den dagen. Så må jeg svare ja eller nei også sier han at han elsker meg på en eller annen måte.

Her har sambo en greie med at han flere ganger om dagen spør meg om han har sagt at han elsker meg den dagen. Så må jeg svare ja eller nei også sier han at han elsker meg på en eller annen måte.
Skjønt da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi sier at vi er glad i hverandre hver gang vi skilles eller legger på tlf. Stortsett uansett hvor sure vi eventuelt er. Om noe skulle mot formodning skje, er det godt å vite at det siste vi så til hverandre var noe hyggelig. :)
Elsker deg sier vi mye sjeldnere, så betyr det liksom litt mer. :)

Jeg sa det vel ca først.. jeg slengte ut en "love ya!" Og han svarte med "åhh.. elsker deg og!" "øh, what the huh?" :P

-talatuten-

Her er det både elsker deg og glad i deg mange ganger daglig :) Han sa det først ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har seriøst aldri sambo eller jeg sagt det store E ordet enda, jeg tør på en måte ikke si det først, haha:P
G ordet var det han som sa først.

❤️Adele Marie❤️24.04.13❤️

Akkurat helt det samme her ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp