Jeg blir borte!

Kine

Carpe Diem
JEg har valgt å slette meg fra dette forumet da jeg kommer til å bli utestengt i 1 mnd siden jeg har nevnt et annet forum med navn.
En mnd er ganske mye av et svangerskap, så da får dere alle ha masse lykke til videre.

Hæ? Er det mulig? :o

Sent from my iPhone using BV Forum

fått advarsel jeg å . tåpelig.

ikke nevne navn på andre grupper/forumer. jeg spurte hvor det var et annet forum. åhhh viiips en advarsel. gjør meg rett å slett dårlig humør . så ja nå blir jeg vel blokkert en månde fordi jeg sa dette. hehe jaja

Åh :/

Du har jo ikke akkurat drevet med rekruttering..! Så vidt jeg vet nevnte du det bare i en setning! Tullete.. Trist å miste deg her inne :-\

Hæ?! Utestengelse i en måned for DET?! Noe så teit....

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

merkeligste forumet jeg har vært på i allefall med sånne regler.

Hæ?! Du skrev jo bare en setning om hvordan det hadde vært på et annet forum tidligere! (hvis det er den posten det er snakk om). Latterlig, er jo så man får lyst til å slette seg selv i protest. Håper du får lyst til å komme tilbake til oss allikevel, når denne tåpelige karantenen er over!

Merkelig at de ikke er interessert i medlemmer på dette forumet.

jeg fikk også advarsel, men ikke noe om utstengelse. Forumet her har forandret seg så fælt siden jeg meldte meg inn her i 2010. barselgruppa fra sist gang meldte alle sammen seg ut i protest pga at det var så mye tull med forumet her

Det var da alvorlig strengt! Skjønner godt at du melder deg ut, men det kommer til å bli trist å miste deg her pga. en liten bagatell ting i mine øyne!

Grunnen til at vi har regler mot å spørre etter andre forum, linke til dem og så videre er for at det ikke skal forsvinne brukere til andre forum slik at det blir mindre liv her. Kine blir ikke utestengt denne gang, og dere andre som har fått advarsel må huske at det bare er en påminning om forumreglementet.

Vi er jo glad i dere og vil gjerne at dere skal fortsette å være her :) Derfor ønsker vi ikke linking til andre forum så dere forsvinner...

Hva med reklamering for grupper på Facebook? Det er jo mest sannsynlig grunnen for at det er så sinnsykt lite aktivitet her inne i forhold til de andre gruppene. Den gruppen jeg var med i forrige gang visshet helt bort på grunn av det..

• Liker
Reactions: cs7
Hva med reklamering for grupper på Facebook? Det er jo mest sannsynlig grunnen for at det er så sinnsykt lite aktivitet her inne i forhold til de andre gruppene. Den gruppen jeg var med i forrige gang visshet helt bort på grunn av det..
Dette kan du lese om i reglene. Det er heller ikke lov.

Back
Topp