Carrojenta
Forelsket i forumet
Forsvinner Kine , Forsvinner jeg også:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun blir ikke utestengt.Forsvinner Kine , Forsvinner jeg også:/
Hear hear!Jeg skjønner tankegangen til forumansvarlige her. MEN! At andre medium blir nevnt med navn må da kunne regnes som uskyldig. Det er ikke der rekrutteringen til andre stedet skjer! Det skjer nemlig via private meldinger.
Selv er jeg en av dem som syns det er utrolig synd at så mange har forsvunnet til medium som Facebook (får jeg advarsel nå??), så jeg er i utgangspunktet for reglene deres. Likevel syns jeg man må bruke skjønn, og å utestenge et av de få aktive medlemmene som faktisk er igjen her i mars14, er nok neppe et smart trekk for å jobbe MOT at flere forsvinner...!! (Selv om dere nå har endret "dommen"). Jeg ønsker iallfall et mer aktivt forum igjen, og savner den aktiviteten som fantes her tidligere....
Amen!!!Jeg skjønner tankegangen til forumansvarlige her. MEN! At andre medium blir nevnt med navn må da kunne regnes som uskyldig. Det er ikke der rekrutteringen til andre stedet skjer! Det skjer nemlig via private meldinger.
Selv er jeg en av dem som syns det er utrolig synd at så mange har forsvunnet til medium som Facebook (får jeg advarsel nå??), så jeg er i utgangspunktet for reglene deres. Likevel syns jeg man må bruke skjønn, og å utestenge et av de få aktive medlemmene som faktisk er igjen her i mars14, er nok neppe et smart trekk for å jobbe MOT at flere forsvinner...!! (Selv om dere nå har endret "dommen"). Jeg ønsker iallfall et mer aktivt forum igjen, og savner den aktiviteten som fantes her tidligere....
Sent from my iPhone using BV Forum
Dette er ikke Fight Club (First rule of fight club; don´t talk about fight club)Jeg skjønner tankegangen til forumansvarlige her. MEN! At andre medium blir nevnt med navn må da kunne regnes som uskyldig. Det er ikke der rekrutteringen til andre stedet skjer! Det skjer nemlig via private meldinger.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kan ikke gå konkret inn i hvilke samtale som har foregått på pm mellom andre moderatorer og brukere, men jeg kan dele såpass at når man får en advarsel ang. "rekruttering til andre forum", får man en pm som bl.a nevner:Det har vel i og for seg blitt endret når hun først blir utestengt en måned, for så å få bedkjed om at hun ikke blir utestengt likevel.. Men jeg forstår regelen, men som det blir nevnt; rekrutteringa til andre forum foregår altså på PM, ikke åpenlyst i gruppene. Det alle reagerte på her var at den første "dommen", med en mnd utestengelse var i strengeste laget for å ha nevnt et annet forum i en bisetning..
Jeg er som sagt enig i regelen, men mener at det er forskjell på reklamering/rektuttering, og å bare nevne et annet forum.. Men nå løste jo dette seg, så jeg skal slutte å henge meg opp i detJeg kan ikke gå konkret inn i hvilke samtale som har foregått på pm mellom andre moderatorer og brukere, men jeg kan dele såpass at når man får en advarsel ang. "rekruttering til andre forum", får man en pm som bl.a nevner:
Utdrag fra forumregler:
"Ulovlig å linke til andre forum: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet."
Viser til forumreglene våre, hvis dette skjer igjen vil/kan du bli utestengt fra forumet i 30 dager.
Så trist at du føler det sånn. :/Jeg tør nesten ikke skrive her inne lenger pga frykten for å bryte en eller annen regel som jeg ikke har fått med meg. Har selv fått advarsel og hvis jeg skriver noe galt igjen, så blir jeg utestengt i 1mnd. Velger derfor å ikke være her inne like mye som før, synd er det ihvertfall...