Jeg blør...

Sols

Forelsket i forumet
I dag begynte jeg å blø... Har ikke vært kraftige blødninger, men jeg har en del vondt i magen, og det har blitt noe verre utover ettermiddagen.. [:(] Så vi håper på det beste, men vi forventer det verste... Hvis alt går bra nå, skal jeg inn til ultralyd hos legen min på torsdag. Dere får krysse fingrene. Hilsen tårevåte meg

da kan jo eg si det at, eg har nå blødd i 9 dager. å vært på ul å der fikk eg se ett bankende hjerte :)
så er ikke sikkert at løpet er kjørt enda..
så eg krysser fingrene for deg

ORIGINAL: Malla_85

huff, føler virkelig med deg[:(] Krysser fingrene for at alt går bra

Godt å høre at det går bra med deg:)

Håper at det holder seg der inne, og at vi kan få se et bankende hjerte på tordag:) Krysse, krysse fingre.

ORIGINAL: Sols

Godt å høre at det går bra med deg:)

Håper at det holder seg der inne, og at vi kan få se et bankende hjerte på tordag:) Krysse, krysse fingre.

ORIGINAL: renateb

krysser fingrene for at alt er bra med den lille spiren din

Krysser fingrene for at det ikke er alvorlig. Er jo mange so blør tidlig i svangerskapet uten å miste..  SEnder eg en god klem. 

ORIGINAL: Kybele

Krysser fingrene for at det ikke er alvorlig. Er jo mange so blør tidlig i svangerskapet uten å miste..  SEnder eg en god klem. 

Signerer denne og sender deg masse positive tanker om at spiren vil klare seg og utvikle seg til å bli stor og frisk.

Huff, veit hvor fælt det er når man blør[:(]
Men satser ALT på at det er en heeeeelt uskyldig blødning og at lille bolle har det bra[:)]

Våknet opp i dag - ingen blødning:) Nå håper jeg virkelig at dette skal gå bra. Er første gangen jeg er gravid, så jeg vet jo ikke helt hva som er normalt og ikke. Lett å frike ut litt da;) er på jobb igjen i dag, men skal ta det mye roligere i dag enn i går. Ingen fyking i dag :) Ha en fin dag, alle sammen! Og tusen, tusen takk for all støtte [:D]

så bra at det har gitt seg[:D] Det går nok bra skal du se. Kanskje det bare var et varsel om at du må ta det litt roligere[:)]

ORIGINAL: Sols

Våknet opp i dag - ingen blødning:) Nå håper jeg virkelig at dette skal gå bra. Er første gangen jeg er gravid, så jeg vet jo ikke helt hva som er normalt og ikke. Lett å frike ut litt da;) er på jobb igjen i dag, men skal ta det mye roligere i dag enn i går. Ingen fyking i dag :) Ha en fin dag, alle sammen! Og tusen, tusen takk for all støtte [:D]

Så godt at det har sluttet å blø. Krysser fingrene, og lykke til på UL!

Back
Topp