Jeg blør...

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Uffda,vi får krysse fingrene for at dette bare er forbigående,og at intet er galt,stoooor klem

uff.. krysse fingra for deg, men huzs blødning tidlig i svangerskapet trenger ikke være farlig snuppa.....
håper alt er bra med deg, men du burde kansje komme deg til legen.. for å sjekke om alt er bra??

ORIGINAL: Thomas toget

ORIGINAL: Sols

Våknet opp i dag - ingen blødning:) Nå håper jeg virkelig at dette skal gå bra. Er første gangen jeg er gravid, så jeg vet jo ikke helt hva som er normalt og ikke. Lett å frike ut litt da;) er på jobb igjen i dag, men skal ta det mye roligere i dag enn i går. Ingen fyking i dag :) Ha en fin dag, alle sammen! Og tusen, tusen takk for all støtte [:D]

Så godt at det har sluttet å blø. Krysser fingrene, og lykke til på UL!

sign denne[:)]

Vel... Da har det begynt igjen, og det er ganske kraftig denne gangengjør det en del vondt i magen også, og nå .. :( Har dratt hjem fra jobb nå... Skal til legen i morgen. Hun skal ta UL, så da får jeg bare se hva som skjer etter det. Oppdaterer her så snart jeg har vært der. 

ORIGINAL: Malla_85

huff, føler virkelig med deg[:(] Krysser fingrene for at alt går bra

Jeg krysser alt jeg kan krysse for at de går bra [;)] Lykke til i morgen ;)

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Uffda,vi får krysse fingrene for at dette bare er forbigående,og at intet er galt,stoooor klem

ORIGINAL: Little Miss

Jeg krysser alt jeg kan krysse for at de går bra [;)] Lykke til i morgen ;)

Back
Topp