Jeg blør.....

Gjørdis

Glad i forumet
I dag har jeg hatt blødning, ikke så mye som jeg bruker når jeg har mensen men det var fersk blod[:(][:(]. Kom en liten klump ut i stad når jeg var på do.
Nå er jeg livredd at jeg har mistet spiren[:(]

Pratet med de på UNN også, de mente at det kan forekomme blødning tidlig i svangerskapet, og at jeg må ta en G-test om noen dager.
Men nå har jeg mistet helt håpet[:(]

Huff.... skjønner godt hva du går gjennom nå *stor trøsteklem*
Men som de sier, så er d mange som opplever blødninger tidlig i svangerskapet uten at d er noe galt.
Satser på at d samme gjelder deg, og at spira fortsatt klorer seg fast der inne [;)]
Ta en ny test om et par dager, krysser fingrene og heier på deg for at den fortsatt er positiv, for nå SKAL d være deres tur!!

uff vennen[:(][:(][:(]det er ikke noe greit med blødninger, satser på at dette ikke er noe farlig og at spiren klorer seg fast. mange som har ufarlige blødninger gjennom hele svangerskapet. sender deg en haug med beroligende klemmer

Å nei, ikke du også[:(][:(] Det er så grusomt når det skjer. Jeg har blødd to ganger så langt i svangerskapet, og da ganske mye hver gang. Har ikke kommet ut noen klumper da... Vært på UL to ganger og begge gangene har alt vært i orden. Håper for din skyld at det er det samme som skjer med deg. Vil de ikke ta hcg-prøve heller?

Sender over en god klem

Uff dette er ikkje nåke kjekt... Forstår godt at du blir redd no! Men heldigvis er det jo og ganske vanlig med blødninger, så ikkje gi opp enda. Har du vondt?

Men eg syns det var litt rart at dei ville at du skulle teste sjølv. Dersom ein mister kan fortsatt testen bli positiv ei stund. Kanskje du kan gå til legen å be dei måle hcg med eit par dagers mellomrom, så får du eit meir sikkert svar.

Forferdelig å gå i uvisse[&:]

Sender ein stoooor klem og mange gode tankar din vei!

ORIGINAL: t.t.h.

uff vennen[:(][:(][:(]det er ikke noe greit med blødninger, satser på at dette ikke er noe farlig og at spiren klorer seg fast. mange som har ufarlige blødninger gjennom hele svangerskapet. sender deg en haug med beroligende klemmer

Signerer.

ORIGINAL: t.t.h.

Signerer de andre jentene her... Blødninger er aldri kjekt.. Håper at det "bare" er ufarlige blødninger, og at spiren klorer seg fast.. Stor trøsteklem...

Ikkje noko kjekt nei! Håpar alt likevel står bra til med spiro inni dar!

Uff [:(] Det var ikke hyggelig lesestoff [:(] Men satser på at det går bra med spiren der inne, og at det bare er noe annet som er årsaken [:)] Krysser fingrene for deg jeg!

ORIGINAL: Lille Mille

Uff [:(] Det var ikke hyggelig lesestoff [:(] Men satser på at det går bra med spiren der inne, og at det bare er noe annet som er årsaken [:)] Krysser fingrene for deg jeg!

uff,gir deg en god klem.
Krysser fingrene for at det ikke er noe galt[:D]

ORIGINAL: mklu83

Signerer de andre jentene her... Blødninger er aldri kjekt.. Håper at det "bare" er ufarlige blødninger, og at spiren klorer seg fast.. Stor trøsteklem...

ORIGINAL: ElinR

uff skjønner godt at du er engstelig når du blør[:(][:(][:(] håper inderlig du fortsatt er gravid og at d bare er en uskyldig blødning, stor klem[;)]

ånei! Så ekkelt! Skjønner godt at du er redd nå. Men kom til å tenke p noe; satte du inn ett eller to egg?

Håper at dette går bra, og at den lille spiren har det fint der inne. Det er noen som opplever en del blødninger gjennom svangerskapet og føder friske fine barn.

Sender en god klem.

Håper du får god støtte og at HCG prøven hos legen er så positiv som den skal være. Hvis du ikke blør veldig mye ville jeg prøvd å holde motet oppe litt til, enn hvor vanskelig det er. Ta godt vare på deg selv. Lykke til

uansett hvor tøft det er så tenk positiv, gode tanker er bra, om du tenker alt er over så kan kroppen og gjøre det.

Masse lykke til skal tenke på deg...

hei. hvordan går det nå?har blødningen stoppet?tenker på deg[;)]klem

ORIGINAL: miss25

Back
Topp