Jeg blør.....

ORIGINAL: t.t.h.

hei. hvordan går det nå?har blødningen stoppet?tenker på deg[;)]klem

Hun er hos svigerforeldrene sine og har ikke tilgang på nett før mandag.

Har ikke kommet mer blod siden igår midt på dagen, men er naturlig nok fortsatt bekymret for å ha mista spiren.

dette går nok bra siden blødningen har stoppet, kryser alt som kan krysses for at hcg stiger[;)][;)][;)]

skjønner deg godt at du mistet motet, men jeg blødde også i svangerskapet, i uke6 og 7, trodde det var godt galt men dro på legevakten 2 gangen og der fikk vi se 2 små nurk :)

så håper spiren fortsatt holder seg fast

Dette er ikke noe moro. Krysser alt jeg har for deg

Så bra at du ikke har blødd noe mer! Da trives nok fortsatt spiren inni der skal du se. Håper du har fått tatt en hcg-prøve for å få roet deg litt ned

Dette går nok veien[:)]

klem på  vei

ORIGINAL: Ivara

Så bra at det ikke har kommet noe mer! Håper det bare var en uskyldig blødning.

Sender en klem [:)]

Signerer

ORIGINAL: Ivara

Så bra at det ikke har kommet noe mer! Håper det bare var en uskyldig blødning.

Sender en klem [:)]

Godt å høre at blødningen har gitt seg[:)][:)][:)] Da går nok dette bra skal du se[:)][:)][:)]

Heisann alle flotte jenter. Fikk plutselig tilgang på trådløst nett[:D]

Jeg har som sagt ikke hatt noe mere blødning siden Tirsdag, så håpet er jofortsatt der, men er forberedt på det verste[:(]

Har ikke fått tilbud om å ta blodprøve igjen, men skal ta en g-test hjemme over helgen.
Nå skal jeg bare slappe av å ta dagene som de kommer.
Har ikke hatt noe smerter i magen, bare utrolig kvalm i løpet av dagen.

Tusen takk til BabyT som har sladret litt til/for meg[:)]

Så godt å høyre at du ikkje har blødd meir. Trur dette kommer til å gå bra eg![:)] Håpar du greier å slappe av i helga.

stor klem på vei[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så godt å høyre at du ikkje har blødd meir. Trur dette kommer til å gå bra eg![:)] Håpar du greier å slappe av i helga.

stor klem på vei[:)]

Signerer.

Back
Topp